she don't want the world - 3 doors down (låten är på just nu)

har vart hemma nästan hela dagen och jag är så jävla trött. mådde inge bra i skolan så jag ringde mamma och så fick jag gå hem. usch, jag hatar att må såhär. väl i skärholmen svimmar jag. ja, jag vet. men jag gör de. tur att suraj, adde, redda och dani kommer. dom tar hand om mig och följer mig hem. iallafall suraj och redda, tack igen! väl hemma sätter jag vid en stund vid datorn, där nästan alla mina kusiner i rumänien är inloggade, börjar chatta med alla och alla frågar när min bror och jag kommer. det känns så overkligt att dom är så långt bort. iaf, jag förklarade för dom och dom blev rätt så besvikna att vi kanske bara kommer en vecka och sådär men vad ska man göra? ska försöka prata med mamma och pappa att vi ska vara där lite längre, iaf lite. två veckor kanske? chattade mest med min kusin raluka där vi prata om hundarna och släkten. om hur allt var där hemma med ja, farfar och alla hans syskon efter att hans syster gick bort och sådär. åh, jag saknar verkligen rumänien! efter en del chattande och fått lite bilder så somnade jag, helt död och sjuk. vaknade av ett samtal av rebiik som berätta lite saker så jag gick ner till ksab mötte angi som berätta typ allt. gick och hämta min bror sen gick vi hem. jo, de hade vart bråk med min bror och några till.. jag ville bara att daniel skulle hem eftersom annars kommer det hålla på hela dagen så jag ringde min mamma och sa, jag hämtar daniel i skolan annars mamma de här bråket kommer hålla  på hela dagen, om det är någon som vet är det jag! så hon sa okej. men ja, efter kom jag hem åt lite och tittade på tv och nu sitter jag och lyssnar på 3doors down och pluggar lite, men sen kom jag på att jag ville lägga upp den här bilden och då blev det en del text också. aja, ska forstätta med mitt pluggande! hoppas ni alla har det bra!
<3

raluka med luna.
så söta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0