sara är så duktig :D

åh, jag är så duktig. jag ligger hemma och är sjuk. har druckit flera koppar te, så det har vart upp och ner hela dagen. halsen känns lite bättre men inte direkt bra. känner mig helt seg i hela kroppen, gillar inte det. men ja, jag var hungrig eftersom jag är hemma själv fick det bli att hemlagad mat. jag hade världens lust att vara duktig och laga mat idag. så jag bakade bröd- oliv bröd. sen blev det lassange med spenatsallad. hihi, så jävla duktig jag är! har lite svårt att andas, har haft det hela dagen.. snacka om jobbigt. imorgon vet jag inte om jag stannar hemma, det tror jag. fan vad jobbigt. men jag vill bli frisk så jag kan njuta av höstlovet :D - ska försöka träffa anneli imorgon :D :D vi får se hur det blir :D ska titta lite på kläder imorgon också, åh. jag vill sluta ta mina mediciner och må bra. jag vill inte må skit pga av dom äckliga tabletterna. Gud, gör mig frisk? 

 
ska sluta, tänkte lägga upp en bild här på lillebror david :D
bilden är tagen förra veckan när jag var där och hälsade på, om några veckor kommer nästa bebis, hihi!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0