msn konversation med älsk.

(tog bort det jag skrev till natalia mellan om vem jag skulle ge henne,
hon skulle döda mig om hon såg att jag la upp de här)
natalia säger:

jag ger dig geeeeeeeorge hahah

Sara säger:

george gillar inte mig

natalia säger:

jo han gör det.

natalia säger:

troooooooooooo mig.

Sara säger:

omg nej :O:O

natalia säger:

omg jo :O:O

natalia säger:

tro mig han gillar dig han snackar om dig hela tiden och han längtar som fan tills han kmr tillbaka

Sara säger:

Omg neeeeeej?

Sara säger:

palla ljuga?

natalia säger:

omg joooooooo

natalia säger:

vf skulle jag ljuga?

Sara säger:

du överdriver

natalia säger:

tro mig

Sara säger:

han visar inte det då ;)

natalia säger:
han är i rumänien

natalia säger:

hahah

natalia säger:

låt han kma då han kan visa de:P

Sara säger:

det är fett långt kvar tills han kmr ;D

natalia säger:

hahah ja vet 4 månader kvar

natalia säger:

men det går snabbbbbbt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0