jo, jag har tråkigt och jag är jobbig. och jag är rätt så glad.

jag är trött. jag är typ sjuk. jag har ont  i halsen. jag är iaf glad. jag är glad för jag träffa yagge och massa andra och hennes söta hund tyra. jag är så trött på honom. jag är så glad att han är ful. jag är så arg för det han gjorde. jag är glad för hon är så ful. jag är så glad att bigmomas är fega. jag är glad för ditt barn är fult. jag är glad för att jag precis vakna. jag är glad för att det är helg. jag är glad för jag chattar med världens bästa kille i hela världen!! jag är glad för han är glad. jag är glad för han bryr sig. jag är glad för jag kanske träffar honom under helgen. jag är glad för jag ska på skjuts till mormor. jag är glad för att jag ska sova hos sötaste mormor. jag är även arg över gamla saker. jag är arg för att jag gjorde som jag gjorde. jag är arg för att jag sa dom tre orden till dig. jag kanske ska sluta. jag ska iväg till solna imorgon och fira iuliana :D jag säger hejdå nu, för jag är trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0