im so happy :D

idag vaknade jag vid tio i sju, så segt att komma upp! :(  men jag kom upp till sist där jag fixade mig lite snabbt och gick ner till tbanan och åkte till skolan. trodde jag skulle se sätrasnyggingen idag men han kom inte på tbanan. kom fram till till slussen och tog bussen upp till skolan. väl i skolan är det samlig och vi sitter och pratar om börshkrisen, så jävla tråkigt så att det inte är sant! jävla skit ekonomi! aja, sen efter det så hade vi bara handledning (för alla som går/gått i ksab är det som ws) iaf, satt mer med min kusin och hanna och bara snacka en del. vid tolv skulle jag träffa mamma i skärholmen och så blev det. vi skulle fixa mitt id kort, men vi orkade inte vänta i den långa kön så vi gick. vi gick först och åt på metronova med PAPI :D:D lite jobbigt var det att min tandläkare/granne satt där mittimot mig och såg mig äta, haha. och dricka lite läsk, men jag kunde inte dricka eftersom jag hade ilningar i tanden som han lagade så jag drack vatten. efter att vi åt så skulle pappa tillbaka till jobbet medans mamma och jag skulle shoppa lite. åh, så glad! tittade även på lite skinjackor :D säger senare vad jag fick med mig hem också! :D:D kom hem och nu sitter jag här, helt nöjd och glad! imorgon är de fredag, woho :D
 dagens köp:
- grå halsduk- lindex
- två par handskar, lila och svart- lindex
- tre par strumpbyxor, två tunna och ett par tjocka- lindex
- en vit t-shirt- new yorker
- underkläder- new yorker
- två linnen, svart och vit- only
- smink, blush, 3 foundation, 2 masskara, 2 eyeliner, massa tillbehör till smink, sminkbortagning och massa krämer - kicks och makeup store!
 
det var nog allt :D känns så skönt med nya saker :D aja, ska sluta nu byebye :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0