ibland vill man tillbaka till det som man då tyckte var så hemskt.

jag älskar helg.
 
jo, det är så. helgen är bäst. det är då man kan slappna av, det är då man kan träffa släkt och vänner. det är då man bara kan vara. imorgon är det söndag igen, jag gillar inte söndagar.. värsta dagen på hela veckan. söndagar och måndagar gillar jag inte. men jag försöker göra det bästa av dagarna inte för att det går bra, utan jag sitter mest och surar över att helgen är slut. haha, jag är så barnslig.. imorgon ska jag nog till reddas jobb och hälsa på lite (a), sen måste jag hem och plugga, iallafall lite. varför kan man inte bara gå i skolan typ tre dagar i veckan? istället för fem? skulle vara så skönt. iallafall nu. i ksab ville man ha skola hela tiden, så var det för mig. då älskade man söndagar för att komma dit igen, ny vecka, nya upplevelser och massa ny drama, haha. jag vet att jag skriver mycket om kunskapsskolan men jag saknar det som bara den. jag vet att nästa alla i hela förra årskurs nio saknar det, människorna. jag vet, jag tjatar om de.. men vafan vänj er, för jag saknar verkligen det.

vad händer idag?
 
jo, idag fyller iuliana 11 år.. tror jag iallafall. så vi åker till solna om ca en halvtimma där det blir mat och massa människor precis som vanligt. det blir nog lite långtråkigt eller väldigt kul. jag har inte träffar iuli och amanda på jätte länge så vem vet, det kanske blir kul? jo, om man har den inställningen kanske det blir det. kameran följer självklart med, senare ikväll hoppas jag att det blir en natt med bara massa chatt, om jag då orkar. om jag orkar vara vaken. men det tror jag nog, om någon rolig är inne ;D  nu är jag hungrig och min mage gråter efter mat.. kommer äta som bara den i solna. 
 
telefonsamtal.
 idag var de massa telefon samtal, pratade en del med min faster i rumänien där hon berätta lite roliga saker om mina kusiner och sysslingar och farfar och farmor. jag skratta en del, bara min faster kan få mig att skratta på det sättet, ingen annan. jag prata även med min kusin ruxandra där hon berätta lite att hon träffade sin mamma efter typ 9år. hon berättade att hon inte alls var som hon trodde. hon berätta även om hur mycket hon saknade mig och min lillebror. hur mycket hon ville att vi skulle komma dit iår och då förklarade jag för henne att vi kommer dit nästa år och hur mycket jag själv saknar henne. jag hälsade från min bror jätte mycket eftersom han inte var hemma. gud, jag saknar verkligen rumänien och jag saknar tills sommaren 2009 då vi åker dit!!

nu ska jag även sluta skriva. mohammed kom precis han har snaggat sig.
haha, han ser så jag vet inte. iaf bätte. ´
aja, ha de bra, byebye <3

jag vill åka till chile nunununu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0