höstlov räddar mitt humör.

jag är orolig. det är jag. inte bara för mig själv utan för min pappa som opereras idag, om ce två timmar. jag vill vara där och bara vara där, men jag är sjuk.. det går inte då. jag har inte fått vara nära pappa så mycket de senaste dagarna eftersom han verkligen INTE får bli sjuk, så det suger. idag när han har opererats kommer jag pussa ihjäl honom, åh pappa :( . min söta älskade pappa, som jag älskar mest av allt. han ringde mig för inte så länge sen och sa: sara, jag ska in snart så jag kommer inte kunna ringa sen så jag ringer nu och det kommer gå bra, jag vet det.. var inte orolig. jag känner mig orolig, jag vet att pappa är rädd.. han vill bara inte att vi ska se det så vi blir rädda. jag önskar att han inte behövde operation. sen ligger jag här sjuk, pga av nya mediciner och det suger. kan knappt andas men läkarna säger att det är så när man börjar ta nya mediciner, kroppen är inte van vid dom och säger ifrån. jag vill bli frisk till imorgon, så jag kanske kan träffa freja och iallafall ha lite kul.
 juste, igår var anneli här hon hämtade mat till mig, underbara lilla flicka :D <3<3<3<3 sen satt vi här ett jävligt bra tag, tittade på sex and the city filmen som är bäst, det är fan min favorit film. i love it! nu ligger jag här i min säng och tittar på mtv, just nu går det Katy Perry- Hot N Cold. så jävla grym låt att jag inte finner ord! har 121 mejl, bara från facebook och inatt hade jag 87 och dom tittade jag redan på inatt. freja har taggat mig på 100 bilder, sötnos hade du tråkigt?
nej, nu ska jag sluta.. hoppas alla mår bättre än mig.   om 6 veckor åker jag till chile, kommer räkna ner dagarna.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0