hatar medicin.

jag känner mig äcklig och sjuk. inte bra. har feber jävla skit så mamma tycker jag ska stanna hemma imorgon. visst skönt kanske, slipper skolan.. men det är ju fan inte bra det heller! att slippa skolan och missa en jävla massa skit och sedan få massa samtal från ja, vi kallar henne "bästavän" som skäller ut än för man inte är i skolan och ja, "sammarbetar i gruppen"- usch, jag bryr mig inte längre. ärligt. imorgon missar jag även engelska lektionen och så missar jag matte lektionen, där det blir prov? eller så blir det på måndag. finns inte så mycket annat än att krya på mig och bara bli bättre. tänk positivt istället! stanna hemma, sova sent, äta GOD mat och bara chilla.
hoppas alla mår bra och inte är lika sjuka som jag :D
vad ska alla göra ikväll?
för mig blir det te och tv.
<3
                                                                                        
i miss romania.

jag älskar dig, du vet vem du är.                                                                                                                                                                   
och jag säger bara du är underbar,
tack för i fredags! <3                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0