fredagar är endå bäst.

nu ligger jag här i min säng, helt nyvaken ;D mamma har vart i ksab på möte eftersom det har vart bråk, min bror och jag är så duktiga på bråk alltså haha, stackars mamma.
hur som helst, mamma kommer snart hem och jag bad henne köpa hem lite saker från centrum, lite kläder och min söta mamma ska köpa det till mig också, gah så bra :D
sen ska jag byta om och fixa mig lite. sen vid kvart i två(?) ska jag möta mychelle och senare vid tre ska jag äntligen träffa freja också, känns så länge sen.
hm, nu är det HÖSTLOOOOOOOOOV också! åh, najs :D skönt att man börjar bli frisk också! så två veckor ledigt för mig, fyfan vad skönt säger jag bara. sen åker jag om 44 dagar :D
sa snart ta mig mitt glas med färskpressad apelsinjucie som min kära pappa gjorde till mig imorse :) :)
har inte sagt det här! michelle kanske kommer till sthlm på tisdag, åh fan vad underbart! att träffa henne igen, det har liksom gått nästan tre år sist vi sågs, känns fan inte som det. vi har pratat på msn och smsat så mycket så att det känns som några månader sen. ingen fattar hur glad jag är. fast som sagt, det är ett kanske.
sover även hos mormor inatt, så alla vet :D
under höstlovet ska jag försöka träffa massa människor.
åh, jag är så glad när det är lov!
nej, nu ska jag upp och göra lite nytta!  hejdå!
ville dela med mig denna bild idag också.


<3


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0