från vittra

nu sitter jag här i skolan, som vanligt sitter jag här och gör NADA. måste börja på min nyhetsbevakning som skulle vara inne igår, tror ni jag lämnade in det.. nej? jag lämnade in min engelska nyss och jag tror det gick bra, hoppas jag iallfall. jag mår inte sådär världens bästa idag, men that's it. ska till tandläkaren senare idag och tror ni har har skött mig? årets skämt, jag åt godis precis.. inte lätt att säga nej. fan vad jag är patetisk. sitter och är inne på msn och gör inte ett skit. ska gå hem efter lunch, som vanligt. rola står här bredvid mig och tittar när jag skriver. hon slog mig i magen igår också =(   haha. aja, ska sluta skriva nu orkar ingenting. ikväll ska jag försöka plugga om det inte blir en kväll med massa chat med kristian ;D haha. aja bye =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0