ett helt år kvar nu!

igår hade jag nog den bästa kvällen i hela mitt liv, typ. var helt sjukt packat med folk och skit kul att träffa alla igen! först så träffade jag anneli och mychelle nere i centrum vid kvart i två då vi åt och sedan gick vidare till mig. där vi satt på mitt rum och tittade på tila tequila tills tinka kom och så fixade jag mig innan hon kom också. christian kom hit, lämnade chips sen skulle han komma tillbaka vid nio. men ja, dom som var här va; matilda, mychelle, tinka, monica, isabelle, anneli, ella, angelina, rebecca, natalia, tani, mohammed, alex, richard, camilo, robin, suraj, adde, redda, daniel, känns som jag har glömt fett många alltså.. men ja :) först tog vi det lite lungt, pratade, umgicks tog igen tiden liksom. sen skulle vi tävla ettorna vs niorna på singstar. haha! såklart ettorna van ;) sen var det lite fritt sjungande bara. det var så härligt att se alla tillsammans igen! ja, sen skulle vi äta tårta men innan det blev det massa sång, på 6 språk! svenska, spanska, rumänska, engelska, polska och persiska. haha! när mohammed sjöng då alla klappa, haha så jävla kul! alla gick och tog tårta/cheesecake :D sedan klockan prick nio kommer christian, hur tror ni alla reagerar? jo, alla hoppar på honom så han blir mos, jag driver inte.. stackars chris! haha! men ja, sen skulle jag öppna presenter och det blev massa kul :D + att redda körde en angi&rebiik iår också. han gav mig värsta halsbanden och allt, alltså jag använder inte sånt sen efter att jag hade öppnat allt så gav han mig ett till paket där det var singstar till ps3! :D GREAT! vi invigde den, redda och jag som sjöng neyo- so sick. BÄST! :D jag kunde inte sluta le ska jag säga er alla. efter alla hade sjungit var alla på danshumör. vi dansade hela kvällen, monica och christian dansade tillochmed!!!!!!!!! alltså, MONICA! jag har aldrig sett henne dansa, det var så kul! och sen att christian dansa var extra kul! fyfan, vi dansa till arabisk musik värsta folkdansen.. så jävla kul att jag skulle göra allt för att ta tillbaka det :D åh, ge mig tillbaka kvällen NUNUNU! :D:D tack alla!  
 freja och isabelle stannade till klockan halv sex fyfan vad kul det var :D jag var verkligen skit trött och kommer knappt ihåg vad vi pratade om ;D

men ja, idag. idag vaknade jag med tårta och sång, självklart presenter. fick peeeengar ;D hihi. släkten var här och firade mig då jag fick kläder och smycken :D NAJS!
nu är helgen över, trist som FAN! ett helt år tills jag fyller 17 :O :(  BU! 
             fick precis veta! :D:D:D:D min mormor kommer den 3januari till chile, då jag och min bror redan är där, åååh hon gjorde min dag. älskade sötaste mormor! :D:D LÄNGTAR TILL 7DECEMBER :D


Kommentarer
Postat av: freja

du nämnde inte mig-.-

2008-10-13 @ 10:12:38
URL: http://dinfreja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0