äntligen fredag!

åh, älskar fredagar! :D kom sent till skolan, som vanligt, väl i skolan hade jag prov på morgonen.. hur många tror att det fakstist gick bra för mig? haha, precis. SKIT prov! jag kommer säkert på omprov eller något. men ja, vi får se hur det blir. sen har jag inte gjort ett skit. satt med hanna och några till, räzmuz hade med sig äppelkaka :D usch, vad den var god. jag DRIVER inte! bäääst! men ja, satt även en del med min kusin, chillnation :D haha, mysigt. satt även ute en del medans de andra rökte och prata, ska även få en present av verish! :D:D en cd skiva som hon ska spela in, med hennes låtar och när hon själv sjunger, gud.. kommer garva som fan :D sen åkte jag till skäris vid ett där jag träffade angelina och vi gick upp till kunspasskolan. stog där med suraj, redda och adde. sen när jag skulle gå såg jag någon, men visste inte vem det var. så jag ba såg att den här personen vinka och jag ba: vem FAN är det där?! så gick jag ner och såg att det var monica, var så chokad, och jag krama henne en lång stund. även om ja, allt så kändes det skönt. vi satt där ute och prata så länge, om allt :D senare kom mohammed men han skulle vidare och träffa sin kusin typ, eller något sånt :P träffade mychelle, hon skulle äta och sen gick vi runt i hela skärholmen typ, titta i alla möjliga affärer :D sen träffade vi angi och sen så åkte vi till flempan, haha.. FAN VAD BRA ATT JAG ÅKTE! gissa vem som stog där vid bussstationen? NATHA!!! alltså gissa om vi hoppa på varandra?!??!?!?!? så klart! fyfan vad skönt det var att träffa henne igen också :D åh, underbart, dagen blev skitbra! :D men ja, vi åkte till sätra sen till hallunda. väl i hallunda var jag inte där så länge, eftersom mamma tyckte jag skulle komma hem, träffade suraj, redda och nico innan :) :) kom hem, nu sitter jag här. chattar med kristian om halloween typ? haha, knas asså.
IMORGON! då kommer ca, 25 pers till mig för att fira MIIIIIIIIIIIIIIG :D och på söndag kommer släkten för att fira MIIIIIIIIIIIIIIIIIIIG :D:D:D fyfan vad kul! träffa alla igen, tillsammans :D
ska sluta skirva, byebye :D

Kommentarer
Postat av: michelle

sötnos

2008-10-11 @ 10:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0