vart tar tiden vägen?

hej tisdag.
idag är jag trött, så jävla seg. blä. hatar att vara seg och bara inte orka göra ett skit. var i skolan typ en och en halv timme idag. skulle bara prata med min engelska lärare linn, hon är ju helt bäst! ska inte skryta men jag fick mvg på mitt prov och hon säger att om jag lämnar in allt innan jag åker kan jag få det betyget nu den här terminen. hon sa att det inte spelade så mycket roll om jag bara fick g, eftersom hon inte räknar med den här terminen.. eftersom vi inte har gjort sådär jätte mycket. nu är jag hemma och ska snart iväg igen. kommer hem om typ två timmar eller något. ska plugga sönder mig hela dagen, *host* kommer bli så att jag sitter och chattar med krille.. han är hemma och är sjuk.. stackarn. haha, äsch.
 påväg hem så tänkte jag att jag åker nästa helg! sjukt fan, det känns som här om dagen jag sa; det är typ tre månader kvar! nu är det liksom NÄSTA HELG. då är jag borta från snön, kylan. jag ska till sommaren, värmen. fast jag kan inte sluta tänka på att jag inte kommer träffa mina föräldrar på jätte länge, åh... det suger. och jag vet att jag kommer gråta när jag kramar dom sista gången på arlanda. jävlaskitfitta. kommer självklart sakna vännerna... kommer kännas hur skumt som helst att inte träffa moe, jag kommer sakna honom som fan! :( - jag kommer till chile, massa kärlek och massa släkt.. jag försöker se det positivt, för att inte tänka på de negativa så mycket. de enda negativa är att jag åker bort från folk, inget annat. 
 ska sluta nu.. måste plugga. snark!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0