världens bästa kväll.

åh, så jävla underbart! från början till slut. freja och matilda. vi stog typ längst fram i kön och vi stog typ 40 min okej kanske lite mer, men såklart värt det! vi gick in och så sa dom åt oss att sätta oss på golvet. där satt vi i ca en timme kanske? innan det såg jag krille med hans fyra vänner som presenterade sig som, jocke, dennis, patirk(chilenare ;D) och micke. krille var jättejätte snäll och bjöd mig på något att dricka, en sprite och han själv tog en öl. jag tacka honom och gick tillbaka till freja och mattis som stog och stirra och drack upp min läsk :( men ja, sen kom förbandet, helt okej faktist. det gick och lyssna på :D freja blev lite smått irriterad på en tjej som stog bakom oss och typ börja bråka, haha.. det var så jävla kul att mattis och jag skratta ihjäl oss. sen kom dom ut, 3 doors down. omg vilket jävla adrenalinkick man fick, alla stog och hoppa och sjöng med. han slängde sig i publiken och det var så jävla kul för alla typ ramla men sen kom han upp i luften typ. haha! sjöng med alla låtar och hoppa som en galning i slutet vet jag inte vad som hände men jag försvann från freja och mattis, helt. jag hamna brevid krille och dom andra killarna. sen när det var slut såg jag inte dom så jag typ stog kvar där med killarna och så såg jag dom. dom stog och bråka med två andra tjejer om en trumpinne typ, haha.. vi typ stog och garva åt dom. efter ett tag van f och m. men då börja dom två bråka om vem som skulle få den och freja van;D vi gick ut och så bjöd krille mig på läsk igen :$ så snäll! höll på att halka och slå ihjäl mig men tur var han brevid mig och typ tog emot mig haha.
åh, kvällen var undeeeeeeeeeerbar! fan asså. kärlek till alla som var där!
nananna, jag har sett 3 doors down med massa härliga personer :D
<3

Kommentarer
Postat av: Mattis

nejnej, freja vann inte hon SNODDE den^^

2008-11-08 @ 00:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0