här kommer jag, sol och värme!

stressstress!
sista veckan för mig i skolan, har massor och göra. men ingen tid. ska träffa massa folk nu i veckan liksom. förlåt, men det är lite viktigare än plugget, känner jag iaf. ska säga hejdå till alla liksom. jag lovar, jag kommer gråta när jag säger hejdå till vissa. jag är så beroende av folk som är här, det finns alltid någon att prata och vara med. och nu i 6veckor kommer jag inte träffa dessa underbara människor. sen på fredag ska jag till grönan så den som vill haka på får jätte gärna göra det, men det blir inte så sent för mig, vill vara massor med mormor nu på fredag och därför inte komma dit så jätte sent. ska bli så kul, att hon också kommer dit den 3jan så vi hinner precis sakna mamma och pappa så kommer mormor dit. men ja, det som vill följa med, följ med! :D på lördag ska jag vara med familjen, vi ska äta tacos, mums! mitra kommer nog också, fan vad länge sen det var man träffa henne. asså shit, på lördag är min sista HELA dag i sverige på sex veckor, shit. asså omg, jag är fett nervös nu! kommer ha tillgång till internet rätt så ofta, hoppas jag. min moster har ju internet och min morbror också. men hur ofta jag kommer sitta vet jag inte eftersom jag kommer ha massor att göra och se och massa nytt folk jag ska träffa. jag menar mammas kusiner från usa kommer ner för att vi kommer, fattar ni vilken jävla stor grej det här är? tror inte det va ;D - får absolut inte glömma bort skolan nu, kämpa in i det sista, eller vad fan vad säger. haha.
 idag är det då första advent och det firades lite smått med lite släkt i solna. mysigt var det. vi åt massa gott och umgicks en del. nu sitter jag här med mitt plugg uppe och är redo! med lite musik i bakrunden klarar jag mig allt. so wish me luck! klockan är endå 22:22 och ska snart sova, mahaha :D

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0