måndag, med freja.

igår vaknade jag hos natalia där vi satt en bra stund hemma hos henne och sega ihjäl oss, vi satt och titta runt på internet och så vidare. vi gick ner ett tag till mina gudbarn, dom är så roliga.. jag kan verkligen inte sluta skratta när jag är med min guddotter.. så lite och söt. hon satte på sig sina ytteskor och sprang runt i hela lägenheten. hon stanna upp och skrek och skratta. jag kunde inte sluta skratta åt henne, hur lättroad hon är. jag satt i köket och hon stog och skrek sen titta hon på mig och såg att jag skratta och då skratta hon och då skrek hon mer för att få mig att skratta, sötnosen. gudsonen då, underbara lilla trollunge :D
kunde inte somna inatt, på grund av stormen.. jag låg länge i min säng och tänkte, tänkte som en dåre på allt möjligt. på januari, på hur det kommer vara. hur jävla underbart det kommer vara att vara i hans armar.
 vaknade vid klockan 06:00 för att hjälpa bror att packa det sista inför hans fem dagars resa med kunspasskolan till gamleby. jag fixade mig lite och så. sen drack jag min te och så åkte jag med pappa och bror ner till centrum. väl där nere ser jag en grupp människor, alla kunskapsskolebarn stog där och frös och ville in på bussen. sa hejdå till min älskade lilla söta lillebror och till några andra trevliga personer.
åkte iväg till skolan men där stanna jag inte länge, gick hem. träffade freja, det blev mycket prat, skratt och kärlek. hon följde med mig till läkaren och sen så satt vi på en lång buss resa hem. vi prata en massa, vi tog bussen hem till mig där det blev mycket muuuuusik. och kort.

freja, jag älskar dig
& krille är verkligen för snäll!
<3


Kommentarer
Postat av: freja

jag älskar dig:)<3

2008-11-25 @ 15:50:50
URL: http://dinfreja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0