fredagar är underbara

hej alla där ute ;D
nu kan till och med mina kusiner i rumänien läsa det här, kul är det allt :) visst, det kommer inte vara översatt exakt men bara dom kan läsa och förstå är ju rätt så kul.
 igår gick jag och la mig vid 22:00 endå var det så svårt att komma upp, det blir väl så när man sover länge blir man ju skit seg i hela kroppen.. den känslan gillar jag inte. så jobbigt. åkte till skolan där jag såg att chris brown kommer till sverige, jag flippa sönder och ringde mamma direkt och bad henne boka biljetter, men tyvärr går det inte försen 8dec. men ja, satte mig på föreläsning om buddsimen, rätt så intressant men hela gruppen var seg så jocke blev lite galen och gick igenom allt jätte väldigt fort och efter det så hade vi föreläsning med lilia, hon är min favorit lärare, helt klart! hon är så klockren och så bra. vi hade föreläsning om etik och moral, som jag redan kan allt om tack vare kunskapsskolan. fick lite uppgifter som jag redan gjort i kunskap, så innan lunchen åkte jag till kunskapsskolan och hämta lite gamla arbeten, hihi. som jag fick mvg på. träffade trevliga människor sen åkte jag hem med anneli och nu sitter jag här och tänker vad jag ska göra hela denna fredagen. freja ville träffas men hon ska till sin häst och jag ska till mormor senare. men jag vet inte. vi får se hur det blir, kanske bara stannar hemma ikväll och så går jag till mormor senare.  nu är det helg! jag vill bara att alla ska veta att januari kommer fan var bästa månaden! först är vi i chile tills den 16 och sen kommer g hit någon gång i januari och så chris brown den 23 TAGGAD! :D  nu ska jag sluta skriva, ska chatta lite och sen ska jag äta något, tror jag. och sen måste jag sova lite, helt död! hoppas alla får en trevlig fredag!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0