twilight is all you need.

igår var jag på bio med nat och med tani. vi såg twilight och jag kan inte sluta tänka på den, deras kärlek. hur otroligt är inte de? jag grät i slutet av filmen, han ville inte "döda" henne. åh, ge mig någon som edward. så underbart, jag är kär i filmen. eller kanske i kärleken som finns i filmen. 
saknad. 
sov även hos nat, inatt. vi gick och la oss väldigt sent.. vi satt och titta på lite saker på datan och sen satt vi och prata en del, jag älskar att prata med henne.. jag vet att hon inte dömmer mig för något. chatta en del med krille och med george. pratade med freja i telefon, hon var inte hemma.. ska träffa henne idag måste få reda på lite saker, mahah :) vaknade idag runt tolv, snön är kvar på marken.. snark! vaknade och såg antonio, han hade tydligen inte sovit något och skulle ut igen, knasbarn :)
ska träffa freja runt fyra-fem. myyyyyyyys :D
hoppas alla har haft en super helg!
<3

favorit citat i filmen;
Edward Cullen: Are you afraid?
Isabella Swan: I'm only afraid of losing you.

Isabella Swan: [till Edward] I'd rather die than to stay away from you.

Edward Cullen: And so the lion fell in love with the lamb.
Isabella Swan: What a stupid lamb.
Edward Cullen: What a sick, masochistic lion.

Edward Cullen: That's what you dream about? Being a monster?
Isabella Swan: I dream about being with you forever.

James: You're alone... because you're faster than the others. But not stronger...
Edward Cullen: I'm strong enough to kill you

jag är fan kär i filmen, ska se den nästa helg igen!


Kommentarer
Postat av: isabell

älsakr fan denna film!

2008-12-03 @ 18:34:01
URL: http://miniizza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0