take me away, far away.

jag är trött. jag är trött på skolan. jävla äckliga skit betyg! jag hatar skolan! rättare sagt jag hatar gymnasiet!
 nu ska jag sluta med det tråkiga. som ni kanske har märkt har jag "stängt av" min blogg pga att jag ville göra om den.. profilbild funkar inte längre, why? i dont know. well, this is it.
idag hade jag nog den roligaste bussresan i hela mitt liv, från stureby till bredäng. killar som snackar om att ha sex, ett par som blir "splittrat" alltså, en gick av bussen och den ena hann inte gå av, två rumänska killar kommer och sätter sig brevid mig dom sitter och pratar om svenskar och jag sitter och asgarvar för mig själv, två fjortisar som kommer på bussen och säger: jag vill inte ha fjällis jag vill ha GÅÅÅÅS.. 163 full med liv säger jag bara.
väl i bredäng smsar natalia mig att vi kan träffas, det ville jag självklart göra.. vi gick hem till mina gudbarn (hennes kusiner) som bor två våningar under dom. där satt jag som vanligt och lekta med guddotter och gudson. prata en del med deras mamma, som älskar lussekatter som inte jag gör. natalia såg lite sms från sorin :/ han är fett, jag vet inte konstig. och sen prata jag en del om g. åh, kom nu? natalia var lite chockad tror jag, att jag var så seriös om allt. men ja, lillplutt natalia som jag älskar så mycket så mycket!  jag kom på en sak, jag måste plugga matte minst en timme om dagen från och med imorgon.. jag lovar att jag ska göra det. okej, inte på helgen men på vardagarna. tror jag måste plugga lite i helg endå. är sjukt trött och hungrig. ska fixa något att äta och sen ska jag nog sitta lite vid datorn och chatta med g och krille. sen ska jag nog lägga mig lite tidigare så jag orkar med skolan imorgon, bajsfittskola!  som inte förstår varför jag inte kommer till skolan, kanske för jag är hos läkaren tre jävla gånger i veckan? inte mitt fel direkt. åh, suck på dom. nej, nu ska jag sluta skriva. hoppas alla mår bra där ute. nu ska sara sluta skriva och forstätta chatta.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0