som om det vore igår

jag minns det här dagen så väl. det var när matilda, freja, anna, isabelle och jag själv åkte till IKEA och massa andra ställen för att köpa saker till balen. trevligtrevligt.  jag minns även vilka jävla flumm bilder frejs och jag tog. galet många roliga bilder, jag vill inte dö så därför delar jag inte med mig bilderna här.. hon kommer döda mig. här står vi och väntar på isabelle och anna som är inne och handlar något på kvantum i skärholmen medans freja, mattis och jag står och väntar utanför. jag fick kramp i foten och fick så jävla ont. på bilden ser ni att jag har tagit av mig skon och står mot en vägg och tycker upp foten, det hjälper! medans freja är dum och är jävligt glad -.-
gud så många bilder jag hitta på oss freja :D

<3

Kommentarer
Postat av: freja

<3333

2008-11-11 @ 15:28:01
URL: http://dinfreja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0