snart åker jag !

i dont know what to say. i love you?

var i skolan idag, fett jobbgt. eller nej, skoja.. hade typ några föreläsningar från ett till typ tjugo i tre. nu är jag helt död och trött. vet inte om jag ska till skolan, skulle behöva det egentligen. men jag vet inte, kanske ska till "läkaren" och sådär. juste, innan lunchen idag var jag förbi ksab eller inte i skolan men jag skulle möta rebiik för att ge henne, hennes vantar. stog ett bra tag med alex, mohammed, suraj, tinka, adde och prata. träffade även en väldigt trevlig kille vid namnet tobias.. inte han tobias b, utan en annna. helt annan. haha. men ja, åkte sen till skolan där jag träffade kusin som är så jävla taggad inför ikväll, min bror ska med också. det är rock the bells. jag skulle typ somnat där eftersom jag inte gillar sån musik sådär jätte mycket. ojuste vi har börjat nytt case, enigma heter det. ämnerna i det här caset är filosofi, religion och svenska. vi kommer vara helt klara med relgion A och B i ettan, fett skönt! så det gäller att verkligen kämpa nu. så jag får bra betyg i dom målen.
jag åker snart också. underbaaaaaaaaaart. fatta 5veckor kvar? inte ens det. känns som igår när jag skrev på bloggen att jag skulle åka dit. tiden går snabbt så nu gäller det i skolan och sen när jag kommer tillbaka är g förhoppningsvist här i sverige redan. åh, saknar även det. han kanske kommer lite innan eller efter att jag har kommit hem. endå, underbarat!
om 2 dagar ska bäääästus och jag på 3 doors down, taggad? självklart! ser fett fram emot det! underbara bästus.
men mest av allt saknar jag till chile och JANUARI!
hoppas alla mår bra där ute, puss.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0