om en vecka, exakt.

igår träffade jag mychelle och vi åt på kebaben. vi satt där en bra stund och bara prata om allt möjligt. mychelle har lärt sig lite till rumänska, haha..  när vi gick ut såg vi tinka! som fyllde år igår också! betty var där också, vi stog där ett bra tag och skratta väldigt mycket, iallfall jag och mychelle. vi prata med två bulgarer, haha dom typ stog och glodde på oss när vi stog där nere vid tbanan. det slutade med att jag och mychelle blev skit äcklade och typ spydde. ja, det var väl mindre trevligt. men ja, grattis tinka!             gick vidare till mormor där det blev mycket prat och mys. vi åt, tittade på tv och det blev jätte mycket messande med mohammed, snällaste sötaste mohammed :D  prata i telefon med natalia också, sötnos.
 idag vaknade jag vid tolv satte mig vid tven och började titta på dirty sexy money.. och det är fortfarande på, dom visar typ hela första sesongen? det är rätt så bra, faktist. nu sitter jag här och chattar med krille, han är så snäll och pratglad ;) okej, det är jag också. hur som helst. jag vill ut, vi får se hur det blir. kanske bara blir en lördagkväll hemma, med tv och massa gott.. men man vet aldrig, kanske går ut till sist iallafall. vad gör ni ikväll?
om en vecka fyller han åååååååår, älsklingen!

<3


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0