just nu; chattar med g.

då sitter jag här igen.
 det blev så att jag gick ut endå. mychelle kom hit och vi prata en del och myste. jag satt och chatta medans hon fixade sig, sen bytte vi.. jag platta håret med min nya fina röda platt tång, som är så fin så. och så sminkade jag mig.. skojade lite med pappa och prata i telefon med farmor och faster från rumänien. efter det gick vi till sätra, till mychelle, det går fortare att gå än att åka så vi gick. vi prata en del och så var vi framme hos henne där vi åt, mm vi var så hungriga och det var så gott! hennes katter är så söta och hundarna dom är galna. vi åkte till skärholmen där vi tog buss 740 till freja. vi satt hos freja ett tag och sen åkte vi in mot stan. vi var där en liten stund och sen så skulle vi till fridhemsplan typ? men det ville jag inte, jag skulle till bredäng. när jag kommer till bredäng och är påväg ner till några familje vänner så ser jag några styckna som jag kände, dom ropade på mig att jag skulle komma och där blev jag kvar en stund. sen gick jag vidare till familje vännerna, där det blev mycket skratt och mycket prat. nu sitter jag här igen, gissa vad jag gör? jo, jag chattar. precis som vanligt. sitter här och funderar på  vad jag ska göra imorgon. en sak vet jag att jag måste göra, plugga! plugga, plugga, plugga.. visst jag ska inte sitta sex timmar som en dåre och plugga men en timme, två kanske? ska nog ta och träffa freja sen också, men vi får se hur det blir. aja, ska sluta nu igen. hoppas alla fick en trevlig kväll!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0