jag kör en mattis här.

längtar tills ikväll, 3 doors down med bästus och freja. fyfan vad nice!
längtar till att ha gjort klart allt i religionen + hela caset.
längtar tills den 7dec för då drar jag till sol och värme.
längtar tills det är den 18dec då min kusin fyller år i chile.
längtar tills jag kommer hem.
längtar tills jag kommer hem och ser baby.
längtar till jag är i hans armar.
längtar till en ny fräsch start i skolan (?)
längtar till en massa födelsedagar.
längtar till påsk för då drar vi till rumänien.
längtar till sommar, då kanske det blir norrland tre dagar under midsommar med bästus.
längtar till sommar, byebye sweden. hello USA! :D
åååååh. ge mig dec-jan NU?
 

just nu är det viktigaste IKVÄLL! 3 doors down baby! :D TAGGAD? YES! :D
Härlig musik som 5 grabbar spelar. UNDERBART!
freja & mattis kommer göra kvällen ännu bättre.
älskade potatisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0