jag är kär.

Jo, idag är det en sån dag som jag brukar kalla CHILLDAG.  Igår var det massa folk här hos mig, både min brors vänner och Natalias vänner. Det var skit kul och vi tog roliga kort. Vissa tittade på film, skräckis så klart.. där vissa blev skit rädda och nästan grät. Angelina och några andra Busiga gick ut och dom som har vart hos mig vet att man kan typ klättra upp till våra fönster, allrummsfönster. Så där stog Angi och massa andra och banka och skrek. Det slutade med att alla skrek och Natalia nästan grät. Skit kul, Rebiik och jag visste redan det så vi blev inte rädda. Haha. Eftersom jag redan sett filmen hundrafemtio gånger så orkade jag inte se den igen.
Innan jag kom hem träffade jag Michelle, Michelle G. Min vän. Kändes så mysigt att ta en kaffe med henne och bara prata, om allt möljigt. Från Fidel Castro till olika präster. Det kändes så jävla tungt och säga hejdå. När hon gick på tunnelbanan med tårar börja jag också gråta. Jag saknar henne redan. Ska försöka haka på pappa ner om typ två veckor.
Efter alla hade gått igår så ringde jag Bästus och frågade henne om hon ville sova här. Klockan var runt elva då? Hon kom.. vi satte oss och åt i eveigheter.. nästan två timmar satt vi runt matbordet och prata en hel del. Dani avbröt henne och hon avbröt Dani. Så jävla kul, att dom alltid ska bråka. Vi tittade på kartor.. hm, en stad i USA heter Bagdad som ledde till mycket skratt. Jag hade världens lust att se alla videofilmerna från Bröllpet 2005. Jag ville bara se om EN person fanns med någonstans. Och jag är nästan helt säker på att han finns med. Underbara du. Vi bädda och så självklart skulle jag ramla på Bästus ner från min säng, haha låter lite konstigt men hon fattar ;D
Vi tittade även på lite Greys men bara en del. Sen somnade vi, klockan var väl då runt halv fem?
Vaknade vid flera tillfällen under natten då jag inte kunde sluta hosta, hemskt. Drömde en del saker också. Att jag hade börjat prata med en person, Sorin.. hm, mina gudbarns morbror.. knasigt. Men ja, drömde att vi hade börjat prata eftersom vi inte burkar prata så var det jätte konstigt. Och så drömde jag att Yagge kom med sin hund, söta lilla hund ;D
Vaknade vid tolv först för att dricka min hemska te, usch. Sen somnade jag om. Och så vaknade vi vid klockan två. Så dagen har vart seg. Skit seg. Vi åt nybakade scones som mamma bakade på morgonen :D och så drack vi färskpressad apelsin jucie som pappa gjorde ;D Vi tittade på mer Greys och så fixade vi oss för att gå ner till Skäris för att jag skulle köpa ett par jeans som jag blev skit nöjd med!  Vi köpte lite paj och så gick vi hem till mig och åt rumänsk mat och så åt vi paj med varm choklad, MUMS!
Mattis skulle hem, jag skulle till Natalia en stund. Och så blev det. Vi skjutsade Mattis hem men innan det släppte dom av mig hos Nat. Där jag åkte upp till mina gudbarn först, där det blev mycket lek med guddottern Lavinia. Sötnosen. Tänk hur lätt man roade sig när man var liten. på bilden nere lägger hon toffsar på sina små söta fingrar och så tar hon bort dom, och så lägger hon dom tillbaka sen skulle hon göra det på mig och sen på Sorin. Nat och jag gick upp till henne sen, två våningar upp och så tittade hon klart på en film och så data.
Pappa ringde och sa att jag skulle ner och så gick jag ner och så åkte vi hem. Nu sitter jag här och älskar den här bilden som jag laddat upp här.
Juste, pratade med faster idag. Ska ladda upp bilder på bdb, iaf vad hon ville ;D Det blir nog imorgon. Aja, Hejdå!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0