hatar söndagar.

jag måste bara skriva. jag måste. jag läste frejas blogg och jag saknar också våra dagar. freja, matilda, happy, yagge och mychelle. våra dagar, dom var bäst. helt klart. det gick inte en dag utan att jag skratta med er. inte EN dag. förstår alla vilken lycka det var? det var underbart. och när man väl var ledsen, kunde man bara gråta.. bara gråta, dom fanns där och trösta och sa allt man ville höra. underbara vackra flickor.


och så alla vet jag ska inte börja i frejas klass, utan det är tvärt om. freja förstår du hur kul vi skulle ha? det skulle verkligen vara vi igen, förstår du hur mycket skratt det skulle vara? hur kul skolan skulle kunna bli om du gick i MIN klass. och freja du snor mina kläder, rättare sagt mina älskade hoodtröja från h&m, give me(a) ojuste, jag är inte galen.. jag är normal.. du är galen. okej, vi är det? båda två :) jag menar, vilka två idioter sitter och messar med ett snusko tills fyra på morgonen och vem, VEM har umgåtts i 12 timmar och bara flummat runt i hela stan? haha! galna brud. vi kommer ta över vittra på södermalm när du börjar ;D looove you!

<3


Kommentarer
Postat av: freja

hahaha, du är allt för rolig du:) vi får se hur det blir. jag älskar dig<3

2008-11-09 @ 21:19:35
URL: http://dinfreja.blogg.se/
Postat av: VELASQ.

haha, jag älskar dig också<3

2008-11-09 @ 23:40:35
URL: http://velasquezsara.blogg.se/
Postat av: happy

jag saknar er också, älskad<3

2008-11-14 @ 21:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0