from school

sitter här med ida. har precis pratar klart med freja i telefon.. blev lite chockad när jag såg på hennes logg på facebook att hon kände en till rumän, lite väl chockerande. men jag prata med henne och det kanske blir så att vi träffas senare idag vi ska faktist plugga! kan man tänka sig, men det ska vi allt. jag måste det, för jag har massa prov imorgon.. jävla skit! orkar inte, men jag måste göra de annars blir det inge bra. sen ska jag till läkaren innan lunch, inte bra! men jag måste ju.. har tandläkare imorgon också, jag kommer vara helt upptagen. blä. 
 igår satt jag sent och chatta med george och suraj. haha, prata i telefon med natalia och suraj också. det var kul, haha.. visade dom en del bilder, som var ja.. äckliga. fullt med blod osv. men ja, det var väl kul att se hur dom reagera. 
 idag ska jag plugga ihjäl mig som sagt. vi får se hur det blir med datan ;D men ja, nu ska jag forstätta kommentera bilder på facebook..

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0