"äh, fuck it!"

torsdag.  helt onödigt att jag stressade ihjäl mig imorse.. jag trodde vi hade föreläsning klockan 09:00, med det visade sig att det inte var så som jag trodde. blä, så vi hade ingenting under förmiddagen och så har jag inget under eftermiddagen. helt onödigt. satt med ida och hanna, så jävla trevliga brudar ska jag säga er. vi satt och prata en del, lyckligast var jag nog när ida sa "gissa vem jag ser!?" och så tittar jag bak och blir ööverlycklig. vi satt en liten stund och jobba med vårt case, i min grupp är det dilan, ida, hanna och nadia. vi satt typ 40 min och prata om hur vi skulle göra osv. sen gick nadia, vet inte vart.. men hon gick. dilan gick upp och jobba.. tror jag, medans tjejerna och jag satt kvar. vi satt och prata. freja ringde mig och frågade om vi skulle göra något efter skolan, visst.. svarade jag glatt! ida, hanna och jag gick till donken där vi satt och åt.. hm, blev lite knas med maten så jag lämnade den tillbaka och fick nytt. träffade karar sen också och dom var så snälla och följde med mig till tbana, hihi. åkte till stureby, till läkaren. behöver inte säga så mycket om det här. åkte och träffade freja som var med jakob, haha.. freja och jag åkte hemåt och hon bjöd på en latte, sara blev glad! :D ringde även krille för att se om han hade biljetten.. men det hade han inte så jag får vänta tills han har den. sen så åkte vi till skäirs och gick runt och titta lite, mycket prat med freja.. trevligt som bara den. mycket skratt. vi tog 135 hem och nu sitter jag här och chattar med henne också, haha.
imorgon. ska jag typ träffa natalia, känns som år.. fast det var förra veckan typ. det är skönt att vara runt om kring henne, man känner en trygghet. vi får se hur det blir med den saken. det är fredag.. tror nog jag sover hos mormor då.. mysigt? jodå, det är de alltid.
åh,  sov typ inget inatt. satt och chatta på mobilen väldigt länge. ojuste, påväg till stureby började jag tänka, jag åker ju fan snart, om 17 dagar. jag börjar bli lite nervös.. ska vara borta i 5 veckor och 5 dagar. det är ju inte så lite direkt, utan väldigt lång tid? men det är endå första gången så jag tror vi kommer ha fullt upp, åh.. tänk att åka till värmen, solen. åh, jag längtar. jag kommer sakna mami och papi dock, som bara den! sen kommer mormor ner också, så vi kommer vara där med henne en del, älskade mormor. UNDERBART!
ska sluta nu, imorgon har jag bara en föreläsning sen är det slut för veckan för mig! hoppas alla har haft en bra torsdag!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0