8 dagar kvar!

har inte mycket att skriva eller rättare sagt jag vill inte skriva så mycket.
min bror kom hem igår från gamleby, hade saknat han så mycket så det var skönt att ha han hemma igen. köpte en del kläder igår, en tjocktröja med katt tryck på från h&m, sen köpte jag en t-shirt med bambi. köpte en t-shirt och ett linne från monki, ett svart linne och tjocksa gråa strumpbyxor från gina tricot. sen köpte jag massa underkläder från new yorker. och så idag köpte jag min klänning som jag ska ha på mig på nyår i chile :D tänk, imorgon är det en vecka kvar.. sen åker vi! herregud.. börjar blir lite nervös.    snart ska vi till min mormors utställning i hornstull sen ska jag vidare till bästus där det blir en myskväll med freja och mychelle också. massa mys, innan min resa. jag tror det är sista gången jag träffar alla.. eftersom jag siste helgen ska spendera mycket tid med mina föräldrar och moe! :D   ojuste, igår var det en rolig kväll/natt. sov hos natalia även.
nej nu ska vi gå!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0