vissa personen har ärr.. jag bits.

Jaha, då är jag tillbaka.. bloggar igen. Tänkte ringa Jonathan snart och se om han ville ses och ha det lite trevligt.. Borde ringa han nu så jag vet om han kan eller inte.. men jag orkar inte resa mig upp och hämta min mobil, gör det snart. Just nu håller Mattis på att skicka en låt som hon vill sjunga på skolavslutningen.. måste lyssna och se om den blir bra =) Aja, var i skolan idag.. ingen ork alls men självklart går jag med ett leende på läpparna. Väl där, umgås jag med Freja.. eller jag umgås lite med alla. Ja, gick ner till donken och köpte en kaffe cool, så jävla gott! Sen gick jag till lunchen med Freja, Suraj och Redda.. Haha, efter det kom Mattis och Ella också. Efter lunchen går vi till donken igen och där sitter Mohammed och co, och Mohammed är snäll och bjuder mig på glass han bjuder även Freja och Mattis på glass! Tack Mhm! sen gick vi upp i trapphuset, läängst upp.. skitdålig luft där men det är så skönt där ändå.. där satt vi tjejer och pratade lite.. alltså Freja, Happy, Mattis och jag. Sen kom Redda, Yagge och Rebiik... men efter en stund gick jag ner.. kunde inte andas typ.. så jävla dålig luft haha, men ja.. i skolan är det ju alltid kul.. Mattis och jag städade vårt skåp och jag hittade en jätte rolig lapp, som Redda gjorde för JÄTTE LÄNGE sen, Adde dog av garv när han såg den.. haha, fan alltså fett länge sen! Sen gick jag, eller typ jag och klottra runt på allas skåp.. skrev namn och lite sådär=) Dom är mycket finare nu iallafall! Haha, vissa skåp blev lite ja....... Sen fick jag lust för att få lite ont, eller fick inte ont men ja.. så jag ba: Camilo kan du bita mig här, på armen hahaha! Jag är sjuk ffs! Så ja, han bet mig, gjorde inte ens ont.. sen körde vi vem som kunde bita hårdast... så, Karkki, Anneli, Camilo och Ella bet mig.. gjorde inte sådär jätte ont, eller när Ella bet gjorde det ont.. sen fick jag bita Ella och hon fick typ mega ont, förlåt :* Sen bet jag Anneli... haha! Föööörlåt! Det var inte meningen att bita så hårt, haha alltså jag bet igentligen inte så hårt men ja, förlåt<3 Sen så bet jag häm, typ ingen.. eller jo, Mohammed haha! Men ja, förlåt <3<3 Ja, jag är duktig på det (a)... VISSA, personer har fått ärr på olika ställen men ja, säger INGA namn, men dom som har det vet ju det =) och det tänker jag inte be om förlåtelse för.. pji. Ja, sen gick jag runt lite i centrum med Mattis, hittade en klänning till skolavslutningen, meeeeega glaaaad! Haha, fan vad skönt! Hur som helst, sen träffade jag mamma och vi gick hem. Nu sitter jag här och skriver det här och ska snart upp för att ringa Jonathan, fan vad kul vi kommer ha, sötnos<3
Aja, ska sluta skriva.. har hört låten Mattis ville sjunga och den blir super bra! :* Hoppas du får det nu då! <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0