världens bästa dag!

Okej, jag ska börja om från början dåda.
Igår gick jag till skolan vid tjugo över tolv där jag mötte yagge och satt lite med henne. Sen kom Freja så jag var med henne, vi hade ju musik innan vi skulle till grönan men det blev inte så mycket musik utan vi koppla in alla saker i Aulan och typ lyssnade på musik. Sen klockan tjugo över två möttes alla vid tbanan och så började vi åka... så klart ska Alex och Mohammed vara roliga på resan och börja dansa, haha dom är seriöst bäst. Väl framme i slussen gick vi upp för att ta färjan, så mysigt så.
Sen var vi framme vid ingången och vi sprang till kvasten men den var stängd så vi sprang till jetline.. alltså, Anna, Isabelle, Mattis, Happy, Yagge, Michelle, Monica, Richrad, Freja och jag. Haha, fan vad kul det var xD Iallafall vi åkte massor och hela dagen var jag med Freja, sötnos!
Iallfall, så att ALLA vet(!) jag åkte KATAPULTEN och jag lovar er det var de värsta jag har gjort i hela mitt liv, aldrig igen, NEVER! För fan vad hemskt det var! Jag satt fan och grät där uppe!
Hur som helst så åkte jag ju med Frejs hela dagen, alltså jag satt brevid henne och sådär, eller förutom en gång då jag åkte brevid Alex på jetline, haha bästa bilden ska jag säga er xD HAHA!
Jaja, i slutet var det dock BÄST, seriöst BÄST! Haha, det var, Tinka, Ella, Anneli, Happy, Freja, Suraj, Redda, Patrik, Kamuran och så jag vi åkte allt tillsammans. Jag minns inte hur många gånger jag och Freja åkte popexpressen men det var massor med gånger och alla gånger var lika roliga, haha! Sista gången vi åkte var Angelicka och Almasa med, och Denice också. Haha, fan vad kul det var!
Ni anar inte hur hes jag är och har skit ont i halsen alltså GUD! Freja och jag skrek på allt även saker som inte var läskiga, men det blir ju roligare! Haha.. fan vad bäst dagen var! Precis som jag sa, DAGEN VAR BÄST! OCH TACK TILL ALLA<3<3

USCH, vad jag är glaaaaaaaad.. hihi=)
Idag är det hemstudiedag och jag tror nog jag ska plugga om jag inte ska ut lite.. med vem vet jag inte men vi får se. Haha, kanske ska vila så jag har min vanliga röst till imorgon. Aja, tack alla igen PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0