trött

Innan jag går till skolan vill jag bara skriva lite,
orkar inte gå till skolan idag, klockan är 07:46 JUST NU. Jag orkar fan inte! BLÄ! Deadline idag också liksom, usch. Aja, igår kväll mådde jag ju inte sådär jätte bra, hade jätte ont i huvudet och sådär, men ja.. det gick över. Låg i mammas säng och tittade på film med min bror och sen somnade jag och det slutade med att jag låg kvar där och sov, somnade rätt så tidigt, vaknade av att mamma skulle lägga sig brevid mig.. Jag vaknade under natten, min dröm var så konstig ska jag säga er, alltså Gud, den var hemsk och konstig. Jag kanske ska passa på att säga att idag ska jag träffa Jonathan, <3 , vi får se hur det blir.. kanske inte ens träffar honom, han sa att jag skulle ringa om jag orkar vara lite med honom så vi får se hur det blir. Mwhihi, nu blev jag glad när jag tänkte på det! Haha.. hur som helst, igår lite senare gick jag ut, kände att jag var tvungen att komma ut LITE, så jag gick till utsikten.. där satt redan en kille men det sket jag i tänkte jag och satte mig där.. sen när jag såg vem det var som satt där blev jag hur glad och överaskad  som helst! Det var Chris! Och nej, inte han i Ksab eller i Lillholm.. Kändes så jävla skönt att han var där, på samma ställe och samlade sina tankar.. vi satt där och pratade lite det slutade med att jag grät, men Chris fick mig att må bättre.. Jag satt där och prata om allt och han med. Vi tittade på varandra och skratta sen.. Sen sa han: Sara, vi måste fan komma hit igen och bara prata... jag har saknat dig*kram*- tårarna bara rann.. jag bara grät, jag har saknat han också ju! :*
Aja, ska kanske fixa mig lite till skolan, kommer nog komma sent men det skiter jag i. Ha det bra! PUSS!

jag vet inte varför,
men jag bryr mig fortfarande,
om vad du säger och gör.
men ändå inte på
samma sätt!
glöm inte
jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: gabbi

vill du tjäna lite extra pengar? gå din på min blogg och läs mitt senaste inlägg för mer information! ha de fint!

http://gabbifreak.blogg.se

2008-05-30 @ 08:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0