tråk onsdag

sitter här helt död, är så trött. ska stänga av datan om en halv timme, för igår hände en del saker som jag helst inte vill ta upp här(a), juste kan passa på att säga att jag inte har en mobil på ca en vecka så ni kommer inte kunna nå mig. men iaf, var i skolan under förmiddagen bara. gjorde som vanligt ingenting, men ja det finns ju inte heller någon fungerande dator i skolan så det blir liiite svårt att sitta och plugga då, eftersom det ska vara skrivet på datan.. men det kan ju då inte levent förstå. snaaaaaark! aja, haha.. satt i skolan en liten stund på eftermiddagen men sen gick jag och mattis hem till mig. just nu sitter vi och typ halvsover och typ tittar på tv... nicenice =) 

som ni har lagt märke till har jag gjort om min blogg- tack mattis pattis :*:* - den blev lite ljusare och fiinare tycker jag iallafall.

hur som helst, ska när som helst stänga av datan, usch på allt.. eller nästan allt. gjorde även en del misstag igår, kan man säga? men jag ångrar inte det så jätte mycket för jag ville ju ha det men ja.. fick en del skäll för det eller mamma blev inte så glad men det skiter jag i. jag ville ha det och gjorde det. tyvärr gör det skit ont just nu men det lär gå över. fan på dig, henne och honom. jag och mattis pratade lite när vi var påväg hit, hur jävla bra allt var under höstterminen och början av vårterminen. med the gang och allt. jag ska inte ljuga, jag saknar det vi hade.. oss. det var så jävla nice, men det är ändå bra nu också har fått så nya vänner, och en del ovänner.. men det ska vi inte gå in på här och nu för ja, orka. bryr mig igentligen inte längre så mycket om just dom TRE, eller TVÅ kanske. men ja, nu sitter jag och skriver om absolut inget haha.. sitter och lyssnar på leona lewis hon är så jävla bra.. hennes låtar är så underbara! lyssnar på here I am just nu, så söt! iaf, mohammed kommer över sen klockan sju för att han ska få lite hjälp av min mamma.. han typ bor här.. och han saknar min lillebror mer än mig typ xD men ja, daniel är i london och där kommer hem imorgon. hoppas alla har det jätte kul där borta och hoppas verkligen dom tar kort på både fina saker och på HETA killar, hihi. JUSTE! mitt sommarlovskort kom idag, åååh det fick mig att vilja ha sommarlov ännu mer och jag är typ galen, det ända jag pratar om är sommarlovet hur jävla nice det kommer bli osv. den 18 åker jag med mattis och hennes familj till hennes morföräldrar, firar midssommar så ja, det blir nog trevligt och där uppe kommer jag att vara i 10 dagar. vill åka nu, slippa allt här i stockholm ett tag. jag kommer säkert, SÄKERT(!) sakna stockholm som bara den men ändå vill jag bara åka, åka ett tag. aja, ska nog sluta skriva nu, hoppas er dag har vart nice. pusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0