stå ut med mitt tjat om grönan

Jaha, då sitter jag här igen och bloggar om ingenting.. snart ska jag städa klart lägenheten fast det igentligen inte finns något att städa har ingen ork igentligen men jag ska göra det! Hur som helst sen klockan 12:00 ska jag till skolan för vi nior har musik, inför deras uppdrag eller vad man ska kalla det. Sen klockan fem i halv tre ska vi träffas och åka mot grönan, eller iallafall vår basgrupp. Vi ska ta färjan om dom inte strejkar, hoppas dom inte gör det! Skulle vara kul att åka båt med klassen, sådär lite mysigt. Sen när vi väl i där ska vi väl gå in och börja åka.. jag vill börja med jetline eller popexpressen för det är dom bästa, enligt mig.. haha! Men ja, vi får se vem jag gå med.. jag tror jag kommer gå med lite olika personer.. Freja, Mattis, Mohammed, Alex, Valle, Lucy, Ella, Angelina, Rebecce, Yagge, Happy, Anna, Isabelle, Monica, Richard... Gud, hur ska jag kunna vara med alla haha.. äsch det ordnar sig nog.. ni anar inte hur mycket jag ser fram emot det här, fast jag har sagt det rätt så många gånger.. hahaha, förlåt.  Hur som helst sen klockan halv åtta åker lärarna men vi andra stannar eller jag tror vi gör det. Men ja, sen kommer min pappa och hämtar oss för sen ska vi fortsätta till min mormor och umgås lite smått. Sen imorgon är det hemstudiedag vi får se om jag ska plugga, kanske drar till grönan eller något. Aja, lite kort om idag kommer nog skriva senare om jag kommer åt datan. Hoppas min dag blir lyckad med 17+ grader! Hoppas ni har en lika bra dag som jag hade planerat att ha! Puss!

Kommentarer
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

God Morgon!
Hoppas du får en bra måndag, och att resten av veckan också blir bra :)

Kram!

2008-05-26 @ 10:47:45
URL: http://jyees89.blogg.se
Postat av: michelle

jag tror jag kommer gå med lite olika personer.. Freja, Mattis, Mohammed, Alex, Valle, Lucy, Ella, Angelina, Rebecce, Yagge, Happy, Anna, Isabelle, Monica, Richard... Gud, hur ska jag kunna vara med alla haha..

tack för den =O

2008-05-27 @ 12:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0