skriver av mig lite

Alla ser att jag inte mår bra, till och med människor som jag inte känner så bra ser det. Vad är det med mig frågar folk? Är det stressen i skolan? Är det vänner? Är det killar? Är det framtiden? Är det inför gymnasiet? Vad har hänt? Gud, det är allt det där. Jag är inte en person som ska gå och klaga på mitt liv och säga att allt är skit, jag är en person som ler och säger att allt är bra, även när folk ser mig gråta säger jag att det är inget, eller så ler jag och skrattar bort det och säger, nej men allt är bra*smile*. Sanningen vet bara jag. Jag ska säga er alla som läser(om det nu är någon som gör det) att jag mår inte bra. Inte alls. Jag orkar inte. Jag är så trött  hela tiden, varför? Jo, jag sover inte, jag kan inte. Tänker för mycket, på sånna saker jag inte borde tänka på. Äter jag? Ibland, när jag har lust.. vissa dagar känns det så onödigt att äta. Ibland tänker jag så mycket att jag glömmer att äta, plugga och en massa andra VIKTIGA saker. Jag är så trött på vissa människor så att det inte är sant. Ni anar inte hur mycker jag vill ha sommarlov, Nya Människor, Nya KÄNSLOR, en massa Nya saker! Jag vill verkligen bort ett tag, skulle vara så skönt att komma bort en stund, en liten stund. Där jag kan gråta hur mycket som helst utan att någon frågar mig vad som har hänt eller hur jag mår. Visst, jag älskar alla som finns där för mig men jag gillar inte att folk ser mig sådär, sådär nere. Det gör jag absolut inte. Det är vissa saker jag håller för mig själv och det är oftast mina känslor. Det finns vissa jag kan prata med om precis allt och andra inte. Det finns dom jag kan berätta vissa saker till men inte allt. Mina tårar kan dom närmaste se, men helst inte ens dom. Just nu sitter jag och gråter, chattar med min kusin i Rumänien och vi pratar om två nära personer som dog, för några veckor sen. Gud, tårarna bara rinner, jag vill veta vad som händer nu. Med huset? Med familjen? Med allt? Hur blir det? Vem ska ta hand om allt? Jag vill verkligen till Rumänien nu, känns som jag behövs det, känns inte som jag behöver vara kvar här finns inget att göra eller något. Vill dit, hjälpa till vill också gråta, gråta hos min faster. Så hon kan hålla om mig, pratade med henne i telefon idag och jag bara grät och grät. Hon kanske kommer hit under sommaren, så otroligt skönt om hon kommer, känner hur kul det kommer bli. Oj, nu har jag skrivit en del.. hoppas ni har ett bra liv och ler er lyckliga varje dag, puss på er.

Kommentarer
Postat av: Anonym

om duverkligen mår så dåligt kan du sluta hacka på annat folk?`det är ju lixom du som får andra att må dåligt förfan assu,tänk efter lite,dusäger astt du stör dej på så m¨nga men gumman du e inte perfekt helelr ine fakta sweetie

2008-05-18 @ 00:05:39
Postat av: VELASQ.

du är så jävla feg som inte vågar säga vem du är. och du jag är helt SÄKER på att folk stör sig på mig? men dom är ju lika fega som du och inte säger ett skit. så GUMMAN, skaffa dig ett liv och sluta läsa min blogg.

2008-05-18 @ 00:20:10
URL: http://velasquezsara.blogg.se
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHA LÅT MEJ GARVA TÖNT!ska du inte dra in nån av dina töntiga kompisar nu?
varje vecka har du e ny favorit,freja,mattis,angelina,rebecca,michäll,mohammed,assu skaffa dej liv istället för att försötra andras. jag är intä feg utan mitt namn är för sexiiit för dej:)

2008-05-18 @ 12:23:25
Postat av: VELASQ.

haha, du är patetisk.. vet du det? hahaha.. garva på du är du så jävla svartsjuk att du inte står med eller? att INGEN Skriver sånt om dig? jag må ha många FAVORITER, men tro mig du kommer aldrig bli en utav dom och du det är inte jag som drar in mina vänner i det här, det är dom själva så LILLA PATETISKA UNGE som orkar skriva kommentarer på min "skit dåliga" blogg, skaffa dig ett liiiiiiiiv seriöst. om du inte vågar säga vem du är visar du bara hur jävla FEG du själv är. HORA

2008-05-18 @ 12:25:39
URL: http://velasquezsara.blogg.se
Postat av: Anonym

ser du inte hur töntig du e?kalla mej hora direkt för jag skrev en sak.helt sjuk i huvudet,ta de lite lungt me din ilska,du kommer inte lånt med den belive mej tönt

2008-05-18 @ 17:05:59
Postat av: VELASQ.

haha, jag skrattar dig rakt upp i ansiktet lilla vän, du är helt patetisk tycker du inte det själv? du sitter där och stör dig på mina blogginlägg, om du stör dig så mycket på det LÄS INTE

2008-05-18 @ 18:46:06
URL: http://velasquezsara.blogg.se
Postat av: mattis

haha, jag är ju en sån som stör mig på att folk inte kan stava när dom skäller på andra. typ "michäll" om hon skulle se det HAHA
om du nu promt ska skriva assu, stava som man säger då, med Å. med å som så mycket annat...
men helt seriöst, att du den fega anonyma skiten som inte vågar skriva sitt namn när du ska vara dampig, att du ens orkar läsa^^ du måste ju läsa flera gånger per dag för att kunna svara. asså patetiska ungjävel!
jag ska mosa ditt skåp, sen ska jag berätta fär dig att du inte kan stava, typ "hellvette" HAHAHA!
jag blir så trött på störande folk, typ MORSOR! häng er, okej? det är mycket effektivare om man vill dö...
asså jävla cp unge. nu anstränger jag mig för att inte kalla dig hora, jag är inte som andra. det är inte det enda fula ordet jag kan...

2008-05-19 @ 21:20:04
Postat av: Anonym

HEJ JAG HETER MICHELLE INTE MICHÄLL, ville bara säga de :-) och så vill jag bara säga att "du som inte vågar säga ditt namn" är en konstig liten filur ;-)

2008-05-20 @ 12:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0