övertrött tack vare ett samtal som jag hade inatt.

Nu sitter jag här, hemma. Orkade inte vara kvar i skolan mer, fast jag måste gå på eftermiddagen för det är fucking matte som jag måste gå på för att kunna få godkänt eller välgodkänt. Men ja, jag är så trött! Sov inget inatt nästan, men jag ska inte klaga för det är alltid trevligt att prata i telefon. Men IAF, hade så svårt att ta mig upp ur sängen idag, eftersom jag skulle träffa Freja klockan 08:00, för att vi skulle göra en sak och sen klockan 08:15 hade jag möte med syo snubben, det gick väl bra kan jag säga. Mitt första val, Vittra på Södermalm, Sam-Språk. Ska bli skit nice, och jag ser fan fram emot det. Det är ett stort plus att min kusin redan går där, hon börjar tredje året när jag börjar första. Och sen så går min kära barndomsvän där också, viktoria som jag inte har träffat på hur länge som helst!! Men vi ses nog den 17maj, på grönan =) Skit nice. Men ändå, här sitter jag och är övertrött och tänkte lägga min en stund(FAN FÖR DET SOM VÄCKER MIG!), sen måste jag tillbaka till skolan igen, tyvärr. Eller vi får se om jag går, om jag orkar... sa till Levent att jag inte mådde så bra och han ville prata med min mamma om det så han pratade med min mamma om att jag skulle gå hem, eftersom mamma vet att jag inte sov så mycket inatt fick jag gå hem, thanks mom! Haha, det är så sjukt det Freja och jag gjorde idag!

Inatt när jag skulle lägga mig, efter det trevliga samtalet så kunde jag inte sova... jag var hel pigg, helt sjukt för när jag prata var jag hel slut. Men ja, jag låg där i sängen och tänkte. Tänkte på skolan, blä på skolan. Jag gillar verkligen inte vissa lärare, JENNY tex.. bitch! Gah, man vill inte ens vara kvar i skolan för att hon är där. Sen har vi vår KÄRASTE "LILLA" AC, åh.. varje gång hon bara går förbi vill man slå henne men det vågar man inte eftersom man inte vill dö, gah! Sen har vi då LOISKE, vår så kallade KURATOR- fan alltså seriöst hon borde inte ens få vara fucking kurator eftersom hon snackar en massa skit. Ingen tål henne förutom Barbie, men ja... det ska vi ju inte ta upp nu. Tack gode gud att det bara är en månad kvar, sen.. aldrig mer kunskapsskolan. För fan vad skönt! Slippa alla småskitungar på skolan, visst det finns vissa som jag kommer att sakna men dom håller jag kontakten med. Hur som helst, det finns människor i skolan, ELEVER som jag bara stör mig på när jag ser dom. Fan alltså. Om jag kunde skulle jag slå dom, men nejnej.. då är det bara jag som får skiten. När jag säger det tänker jag bara på mötet som vi hade i Tisdags med Loiske. Hon tycker inte att jag ska skydda min bror och att jag måste hantera min ilska(?) och inte skydda honom, där sitter min mamma och är jätte arg eftersom hon inte heller tål den där så kallade människan och lyssna på all skit hon säger. Jag sitter där och dom frågar mig, Sara vad ska du göra nästa gång det händer, om någon hoppar på din bror, jag svarar ju ärligt som vanligt och säger, Exakt samma sak. Då säger Loiske, Då har vi ett jätte stort problem och du behöver hjälp. Då säger min mamma ifrån och säger, Sara har vart såhär i 15 år, hon kommer inte ändra på sig, och det vill inte jag heller.. jag och min man har lärt dom BÅDA TVÅ att skydda varandra, Sara kommer inte lyssna på DIG om DU säger att hon ska ändra på sig. Då säger Loiske, Så du tycker det är bra att hon slåss? Då säger min mamma, Hurru..Det är inte så att jag säger till Sara att hon ska gå och slå ner dom för att dom slår Daniel, nej jag pratar med henne, då säger min pappa, Nej det är inte min fru som säger att Sara eller Daniel ska slå sönder dom, det är jag som säger det, det är de dom ska göra. Lärarna blir så chokade att dom inte har något att säga, så jävla synd! ÅH! För fan! Ni borde sett Loiskes min, haha! Fiiiifaaaaaaaan =)

Iaf, nu blev det ett långt inlägg igen. Ska lägga mig under täcket och glo på tv och se om jag somnar. Synd för dig som läser det här, ONÖDIGT! Haha, ha det bra. Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0