morsdag idag.

Som ni ser, har jag gjort om min blogg lite, hihi =) Ja, har inte gjort så mycket dessa dagar.. Daniel, Rebecca och Adde är hemma från London iallafall, har saknat dom så jävla mycket! Men ja, skönt att ha dom tillbaka.. i Fredags så hade jag matte dag, det var väl bra, lärde mig massor. Slapp också orgenteringen, LYX. Men ja, sen gjorde jag klart uppdraget känns så skönt att ha det klart och nu har jag kvar lite no uppgifter och teknik uppdraget som jag ska göra någon gång den här veckan.

Men ja, i lördags var vi i sollentuna och grilla med lite människor och Mohammed var med oss så det var jätte trevligt och vi hade massa kul. Senare på kvällen var jag ute med Daniel och Mohammed först sen kom Mattis också och sen klockan 21:00 gick vi till mig för att dränka oss vid tven och titta på eurovision, där Ryssland van, bättre än Sverige...tycker jag. Alla var så dåliga, haha Spanien var ju fan KLOCKREN och jag ÄLSKADE att dom drev genom hela låten! Haha! Men ja, tyvärr kom inte Frejas älskling från Dannmark långt, tyvärr sötis. Haha, Mattis sov över och vi hade det såklart kul. Nu sitter jag här vid datan medans Dani och Mattis tittar på goosip girl och snart ska jag och min familj iväg till mormor, för det är ju morsdag så då är vi bjudna på middag med släkten och sådär. Så det blir nice. Hur som helst det är morsdag och all fokus på mamma. Mamma fick rosor och ett halsband utav oss, hon blev jätte glad eftersom hon inte trodde att vi kom ihåg att det var morsdag, så det är kul att hon blev glad.

Ja.. imorgon ska vi till grönan med skolan, YESYESYES! Äntligen! Jag har verkligen saknat den här dagen, förfaaaan vad nice det kommer blir. Jag är rätt så feg av mig så jag vågar inte åka sådär JÄTTEMYCKET, typ som katapulten.. men nu har jag Lovar Alex att åka så nu kan jag inte dra mig ur det, jag är KÖRD. Men gud vad jag ser fram emot det!

Sen vill jag passa på att säga, LIVET ÄR BRA IGEN. Eller ja, livet är som förr, bra.. toppen! Haha, jag älskar mina vänner och jag har inte tid att vara ledsen och sånt, utan lev livet förfan...  Visst, jag har inte glömt men jag går vidare. Puss på alla brudarna och grabbarna som jag håller tätt intill mitt hjärta. PUSSPUSS! Maaah, jag är så glad idag, fint väder, morsdag jag mår TOPPEN, hihi.
Känns även skönt att det snart är sommarlov och slippa skolan, lärarna och VISSA elever =)  Men ja, nu ska jag titta lite mer på goosip girl och sen åker vi mot mormor. Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0