mitt liv är underbart, just nu.

Ja, ska säga er ALLA att mitt liv är så bra nu. Med allt! 
Ska börja med igår, igår satt jag hos Jonathan ett bra tag och vi tog igen tiden som vi missat med varandra, jag ska säga er alla att det var jäävligt mysigt och trevligt! Hur som helst, han följde mig till mormor och han gick upp till mormor ett tag, mormor som känner J pratade lite med honom och det var kul, sen gick han. Tack J, för en underbar kväll <3 Ja, sen var jag hos mormor och vi pratade om allt, Dani gick och handla lite så det var bara jag och min mormor som pratade, ifred.. så lungt och skönt. Hon fick mig att inse, eller typ.. hon sa att jag håller mycket inom mig eller det finns saker jag vill berätta till vissa människor men inte gjort och därför svimmar jag kanske. Så jag ska pröva att få ut allt, få ut allt jag känner.. ska prata med olika personer om vissa saker för jag måste bara få ut allt och sen se om jag mår bra. Ja, tack J för att han fick mig att må bättre, Mattis också<3
Ja, sen idag.. gick och köpte min klänning till skolavslutningen, såå fin! Sen gick jag hem och typ bytte om till kortbyxor och sen gick jag tillbaka ner till centrum och träffade Mattis och vi typ kollade runt lite i affärer men vi köpte inget till sist, utan det ska vi göra på måndag då det inte är så mycket folk i centrum. Vi köpte lite jordgubbar och lite körsbär.. så gott så! Ja, sen kom vi till mig och vi hade planerat att åka till grönan, men vi orkade inte till sist och tur var det kanske, vi bestämde oss för att åka till masmo och grilla lite. Vi var med Mychelle, Ella, Yasmine, Mattis och jag. Senare gick vi ner till Angelina vi ville träffa Smiljan så ja, vi gick dit och sen fick vi med honom till sist också. Haha, det var fett länge sen man träffade den där snubben så det var kul. Ja, vi satt där uppe vid utsikten och typ hade det trevligt, en massa prat blev det. Sen gick vi till Ella, där Mohammed och Dani också kom, vi åt lite och grillade lite marsmellows, så jävla gott! Haha, vi sjöng lite singstar och sen typ hade vi lite små kul=) MYSIGT SOM BARA DEN. Sen skulle vi åka hem, Mohammed, Mattis, Yasmine, Mychelle, Dani och jag... Vi hade skit kul påväg hem så klart och sen så när jag kom hem, sprang jag sista biten för Papi hade kommit hem från Japan så jag sprang hem och kramde sönder honom och massa pusspuss(!) Åh, hade saknat honom så mycket! Ja, sen så satte vi oss på balkongen, Mattis också hon ska sova här... Pappa gav mig och dani lite presenter.. först gav han lite kakor från älskade Starbucks, thanks dad! Blev så glad bara av det... Sen gick han in och kom ut med en stor påse och sen så såg jag bara en liten bit av vad som var i påsen och hoppade DIREKT på pappa, jag grät liksom hade tårar i ögonen och allt... PAPPA HADE KÖPT EN SYSTEM KAMERA TILL MIG.. som jag har tjatar mig till, Gud vad jag är glaaad.. den är så fin, bebis <3 Haha, imorgon börjar mitt fottande, NANANANA! Jag är så glad. Och sen vill jag bara säga tack till j, för sötsöta sms och han fick mig på ännu bättre på humör, tack så mycket<3
Ska snart sova, sitter och pratar lite med bror och Mattis,.. Hoppas er dag har vart lika bra som min! PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0