minnen går inte och radera, tyvärr.

Jag är inte en sån person som raderar minnen. Jag raderar inte gamla inlägg, jag raderar inte gamla bilder, jag raderar inte texter jag sparar allt. Jag bryter inte kontakt med någon på bdb eller playahead eller msn. Nej, jag gör inte det. vet ni varför? Jo, för även om man är ovänner kan man inte ändra på det som har vart förr, även om du raderar allt som har med en person och göra går det inte. Jag känner en person som har tagit bort ALLA bilder från när den här personen var vänner med några st och sen har den här personen ingen mer kontakt med dessa människor längre. Jag tycker det är lite sjukt, men det är ju personens val. Hur mycket än han/hon vill kan den personen inte radera OSS från hans/hennes liv, det funkar tyvärr inte så! Du var tvungen att radera allt för du var så nära oss så du kände dig tvungen att radera allt för att "gå vidare"- men LILLA vän, det funkar inte så. det visar bara hur jävla omogen du är och vet du? Ingen behöver sån skit, det tar bara en massa tid och ork. Vi, VI som var DINA vänner har inte tid och inte ork så titta vad DIN omogenhet har tagit dig? Jo, till en flick/pojkvän och två vänner! Skit bra! Eller hur brukar jag säga? TOPPEN!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ser du inte hur cp du e ? sluta oementer och bry dig vad andra gör,låt dom radera minnen.ingen vill minnas dej som går och gör andras liv ett levande hellvette

2008-05-19 @ 14:14:43
Postat av: dinfreja

hej jag har ett namn men jag vågar inte säga det för jag är ett fegt kräk, och hej emofitta:)

2008-05-19 @ 14:54:55
URL: http://dinfreja.blogg.se
Postat av: VELASQ.

ser du inte hur jävla patetisk du är? sitter där bakom skärmen och står inte ens för det du tycker, seriöst.. skaffa dig ett liv. om det inte passar vad jag skriver säger jag återigen, LÄS INTE..

2008-05-19 @ 15:00:45
URL: http://velasquezsara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0