livet är TYP bra.

Det jag menar med rubriken är att mitt liv är så jävla bra nu, allt jag kände förut är borta.. alltså all smärta och allt, visst jag glömmer inte men ändå har jag gått vidare. Jag har blivit vän med vissa som jag aldrig trodde jag skulle kunna umgås med igen.. det är så bra. Men sen har vi mina JÄVLA svimningar som sker 2-3 gånger i veckan.. igår svimmade jag och idag också. Vi fick prov resultaten och det visade sig inte var NÅGOT, dom hittade INGET. Hur som helst i skolan idag var det lite kaos, eller det var bra också. För det första vill jag säga att jag HAR FÅTT DET BETYG JAG VILL I MATTE NU! FÖRFAN VAD JAG ÄR GLAD! Haha! Jag har kämpat så mycket och äntligen får jag det! Yeeeeeeeees=) Hehe, sen innan lunch gick jag med Rebiik, Redda och Suraj till vivo för att göra deras efterarbete i hkk och sen gick vi till lunchen och åt tacos, så gott!
Hur som helst sen gick jag till skolan orkade självklart inte vara kvar så Freja och jag bestämde oss för att gå runt i centrum en stund och det gjorde vi, vi tittade på lite kläder och skor men hittade inget speciellt. Sen gick vi tillbaka till skolan och gjorde inget eller jo vi pratade med Erik om att han ska sluta eller som Lena sa "han har sagt upp sig" det rätta svaret är nog, han var tvungen att säga upp sig. Hur som helst, man såg att han blev ledsen.. jätte ledsen han vill verkligen inte sluta och det känns trist att han ska sluta i ksab även om jag inte ska gå kvar här nästa år så bryr jag mig, han har gjort mycket för mig och nu känns det som jag inte ger något tillbaka. Pontus ska också sluta.. känns så jävla trist.. Pontus som gör allt för oss! Usch på den där ÄCKLIGA BÖGFITTAN TORBJÖRN, DIN ÄCKLIGA BÖGFITTA!
Ja, jag och några fler hade JÄTTE tråkgit sen på eftermiddagen så vi gjorde lite kaos saker, men det är lika kul^^ Haha! Hur som helst sen när jag skulle gå, gick jag med Suraj och Redda, skulle få låna pengar av Redda för att få en läsk, tack=) Hihi, sen efter det så satt jag i skuggan och jag mådde verkligen skit, seriöst det snurrade i huvudet och så var det varmt... så jag svimmade jävla skit alltså, jag hör bara att Suraj och Redda pratar vad dom säger vet jag inte, sen helt plötsligt vaknade jag av att jag var i Reddas armar alltså han bar mig. Sen när jag vakna igen var jag i Surajs och sen låg jag på en bänk där min bror och Alex också var, känns lite snurrigt när jag tänker på det. Hur som helst vill jag bara säga tack till alla, Mohammed, Alex, Suraj, Redda, Li & Patrik?.. Ja.. <3
Satt hos Alex ett tag och tog det lungt medans killarna spelade gta på datan eller typ. Haha, det var rätt så kul.. kändes lite som förut när alla bara satt där och umgicks och hade kul. Hur som helst, gick hem sen och nu sitter jag här, känner mig lite hungrig och ska fixa något snart.. Pappa är i Japan och mamma kommer hem snart, hon blir så orolig när jag svimmar<3<3 Ja, Dani är ute SOM VANLIGT så jag är hemma själv.. så skönt så! Ska inte plugga idag, orkar verkligen inte göra det.. ska lägga mig i soffan och vila så ja..
Nu vet ni, mitt liv är så bra nu! Ni förstår inte, allt är bra.. med vänner, kärlek, familjen/släkten, skolan. Det ända som förstör de hela är mina jävla svimingar. Aja, ha det bra! CIAO

Kommentarer
Postat av: Happy

dt känns skit bra att höra att du mår bra, min älso

2008-05-29 @ 20:58:04
URL: http://absoluthappy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0