livet är så bra!

Då sitter jag här igen då, bloggar lite.. Som jag sa i förra inlägget så skulle vi till mormor och fira morsdag och ha det mys. Släkten kom och kusinerna satt i sovrummet och pratade medans dom vuxna fixade maten och sådär. Sen var det bara att sätta sig vid matbordet och börja äta, vi åt spagetti med "carne con algo orange" HAHA- Isabel kusin är klockren wtf, haha! Men ja, haha sen efter maten satt Dani, Ioana, Issa och jag och prata om allt möjligt så mysigt så. Sen bestämde vi oss för att åka till sätrabadet och fika lite. Så vi åkte dit och fikade allihopa, det var ju jätte fint väder ute också, EXTRA PLUS! Men ja, vi satt där en bra stund och självklart hade vi kul. Dani och min morbror börja slåss haha, sen hjälpte jag min bror så min kusin la sig i och skydda sin pappa och sen kom min mamma på min kusin haha, KAOS- det var fett ku!
Men hur som helst så åkte vi hem efter 2 timmar ungefär. Vi hade med oss mormor så hon satt med oss ett tag här hemma. Sen hörde jag från ballkongen att Alex, Mohammed och Dani höll på att skrika eller dom typ lekte(TÖNTAR) hahaha..så jag gick ut till dom en liten stund och så sa vi till SaraA att komma ut och det gjorde hon =) Det var skit nice att sitta ute lite till, men efter en stund tröttnade jag och gick in, där mamma, pappa och mormor satt och tittade på bilder från när pappa var i USA så jag joina dom och tittade med dom. Sen kom Dani hem och han visade mormor bilderna från London. Efter det så skjutsade pappa hem mormor.
Juste! Har typ tjatat sönder mig om att få en systemkamera och bara så ni alla vet, jag kanske får en.. gissa om jag är mega glad. Pappa tittar runt och han sa att han kanske ska köpa en! Wihu säger jag bara! Apropå pappa, så åker han till Japan(igen!) på Tisdag rätt så trist, brukar alltid sakna honom så mycket. Men jobb är jobb inte sant?

Jo, sen är det GRÖNAN imorgon! Fööööörfan vad nice.. alltså guuud jag är sååå glad! GRÖNAN HERE WE COME baby, jag vet, jag vet.. jag har guldkortet men det här kanske är ända gången då ALLA kan komma med och ni ANAR inte hur mycket jag ser fram emot det! Jag vet att jag kommer banga på vissa saker men jag vet även att Alex och MÅNGA fler kommer tvinga mig att göra vissa saker som jag känner på mig att jag kommer ångra. Haha... hur som helst ska bli fett nice! Aja, har skrivit av mig nu. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0