läs om du orkar

Jaha, nu sitter jag här hos min kusin och väntar på att jag ska klippa mig. Är ärligt lite nervös eftersom det är mitt håååår...det är så långt med så slitet. Men ja, ska klippa mig snart, Isabel är inte här än hon är påväg hem så träffar nog henne snart också, vi har mycket att prata om och ta igen, det var ett tag sen vi sågs! Men ja, var i skolan idag, Hatar verkligen skolan så mycket just nu, är så stressad med allt och sen är inte lärarna så mycket bättre. Åh, hatar AC hatar verkligen henne. Säger inte det bara sådär jag stör mig verkligen på den där tjocka HORAN(ursäkta språket, men fan vad jag hatar henne!!) Idag i skolan var det väl ändå rätt så nice, lungt och skönt. Under förmiddagen hade jag semenarium och det gick väl sådär,. hoppas på vg-mvg. Det är bara att vänta och se. Tre veckor kvar av skolan, förfan vad skönt är det ända jag kan säga! Slippa alla skitungar i skolan! Haha, det ända som är skit är att lämna alla i klassen och sådär, alla man verkligen kommer överens med. Men ja, hade lunch satt ute lite med Alex och hade kul, sen gick jag in och satt med Freja pratade lite om ja, hon vet. Sen mådde inte Happy så bra, älskling. Jag finns här för dig sötnos, syster jag älskar dig och du vet att jag finns här för dig!  Hur som helst gick upp på övervåningen och typ satt där bara med SaraA, haha.. så kul^^ Men ja, ritade lite på Ellas skor också, hihi =) Sen "råkade" jag bita någon, ja du vet vem DU är! Men det ska vi inte gå in på nu. Sen tog SaraA fram sin data, sååå fiiin... och vi tog en massa roliga kort med hennes webbcam, hahaha! Skrattar bara jag tänker på det... Sen var det bara att gå hem i regnet, så mysigt med regn tycker jag. Hur som helst kom hem pluggade lite med uppdraget och sen satte jag mig vid min data och lägga musik på ipoden(inteminmeniaf) sen så pratade jag lite i telefon och chattade med Freja, som ja.. stöttar mig, tack världens bästa Frejs<3 Sen var det bara att börja gå mot centrum för tio i fem skulle pappa komma och hämta oss för att åka hit, till Rotebro. Där jag sitter nu. Daniel klipper sig nu, han blir så söt i sitt korta hår, bort med trollhåret, haha! Men ja, vi får se hur jag ska klippa mig, men klippa mig ska jag, så glaaad =D Men som jag sa innan är lite nervös. Haha, ja.. hoppas Isabel kommer snart vill prata och veeeeeta! Men ja, ska titta på lillebror nu.. ha det bra PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0