jag mår bra, nu.

Ska kanske börja berätta för dom som inte vet, att jag svimmar ungefär 2-3 gånger i veckan, har vart hos läkaren för att se vad som är felet men dom hittar inget, absolut inget. Fattar inte vad som är fel, är de stress? Eller har jag någon sjukdom? Ja, det finns massor av frågor men inga svar, INGA! Hur som helst, så svimmade jag idag.. Jag mådde dåligt hela dagen igentligen, men dum som jag är trodde jag att det skulle gå över. Så på eftermiddagen så satt jag med SaraA och Anneli, jag hade skakat hela dagen och det blev inte bättre utan jag börja skaka ännu mer eller det är typ kramp men jag vet inte. Jag reste mig upp för att dricka vatten och sen svimmar jag påvägen. Det är Anneli och SaraA som kommer till mig och tar hand om mig först, sen hör jag bara någon ropa, KARIN! SARA HAR SVIMMAT, vet inte vem det var men det var det ända jag hörde.. Jag ligger där med kramp i hela kroppen och sådär, när jag svimmar håller jag alltid någon i handen för jag är så jävla rädd och den personen idag blev Anneli, Tack<3 jag vet att du och jag inte har vart sådär "bästa vänner" de senaste året men ja, nu börjar allt bli bra, hoppas jag. Men ja, sen kom Angi & Rebiik också <3<3 Hur som helst, blev bättre och satte mig på nedervåningen och vilade sen var det bara att gå hem.
Juste, gjorde matte projektsteg 20! Yes! ÄNTLIGEN säger jag bara! Är faktist stolt över mig själv! Men hur som helst så gjorde jag inte mycket idag, verkligen inte. Ska snart börja plugga med engelska så jag har det gjort! Tänk, det är bara ca, 2 veckor kvar av min tid i KSAB.. satt och prata lite med Levent om det idag och jag sa sanningen som vanligt och sa att det skulle vara så skönt att sluta i den här skolan, visst jag kommer sakna vissa åttor och sådär men fan vad skönt det ska bli! Och så svarade han: Inga lärare då? Jag ba, jo vissa.. men dom vet redan om det. Jag tror han blev lite sur haha, men AJA! Ska nog äta lite snart också, sen klockan 18:00 ska jag kanske träffa mamma för att titta på lite skor.. YEEES! Är så glad.. glömde säga att under helgen köpte jag ett par skor som inte passar till NÅGOT som jag har, så jag fundera på att ge dom till någon, vet dock inte till vem. Hääm, hur ska jag förklara hur dom ser ut.. det är klackskor, vita med smal klack på sidorna är det en svart kedja, dom är verkligen SKIT SNYGGA, men jag vet inte jag använder inte sånt.. haha, men dom är verkligen fina. Hur som helst haha, dom kostade ca 1700 kr så jag vet inte om någon vill ha, ring mig =) 
Aja, ska sluta skriva nu och tack igen till dom som tog hand om mig idag när jag svimma <3<3 CIAO!


Kommentarer
Postat av: michelle

jag vill ha skorna =D

2008-05-28 @ 20:51:20
Postat av: Anneli

De va så lite så ;)

2008-05-28 @ 21:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0