ge mig tillbaka HT-07.

Sitter här i skolan och gör ingenting. Under dessa timmar i skolan har vi bara pratat om balen och sådär. Är inte alls trött eftersom jag gick och la mig väldigt tidigt igår, orkade inte vara uppe och tänka, det tar för mycket på mina kraftet att tänka på sånt som jag igentligen inte borde. På förut. Det gör så ont, överallt. På sista tiden har jag haft så ont så att jag har glömt hur det känns att känna sig hel. Jag borde plugga med mitt uppdrag men det gör jag inte, för jag har absolut ingen lust. Jag har inget att säga längre, känns som alla mina ord har tagit slut. Det är så konstigt, allt det här. Vet inte, men jag vill verkligen ha tillbaka tiderna då vissa personer inte fanns med i bilden, då jag mådde så bra. Visst det finns dom tiderna med dessa människor man älskar och man vill ha tillbaka, men om jag verkligen tänker efter var det bäst HT-07. Det är så mycket som pågår nu och gud vad jag ser fram emot att börja gymnasiet. Vilket det nu än blir, ser jag fram emot det för jag orkar inte vara kvar här, här i den här hålan. Gud! Ska bli så jävla nice att börja samma gymnasium som min kära kusin, Isabel. Som btw, kommer till skolan idag lite senare =) Skiiiit niiiice! Men ja, sitter här vid datan längst ut och har ont i magen, orkar inte äta..så otroligt onödigt känns det som just nu iallafall. Nyss kom Levent och frågade om jag hade ont i magen, igen. Jag svarade ärligt och sa att jag inte mår så bra för det finns vissa jag stör mig på och att de ska bli så skönt att sluta i den här skolan. Han är så snäll och förstår. Seriöst, vill inte vara kvar här, här i kunskapsskolan. Usch nej! Eller inte usch, men usch på sista tiden, vissa människor! Jag vet inte, jag stör mig kanske inte på dom, men jag stör mig på att dom lever, andas. Ah! Aja ska skriva klart nu, måste nog plugga lite eller prata mer om balen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0