det går upp och ner

igår fick vi dåliga nyheter, släkting i rumänien har dött. är rätt så nere. vill helst inte skriva vem som dog även om några vet om det.
om du hör mig, hjälp mig. jag saknar dig älskade FB. aldrig kommer jag glömma de saker du berätta och gjorde för mig. jag ber om ursäkt om jag någonsin har vart en idiot, fast det har ju du också vart ;) jag är så glad att mina sista ord till dig var, att jag saknade dig och att vi skulle ses snart. nu är du så långt bort, men jag håller dig på det säkraste stället som finns, mitt hjärta.


Dagens låt: The last goodnight  -  In Your Arms

I will fall asleep here in your arms
Every breath that you take breaks my heart
And what would you think and what would you do?
After the storm that we've been through
I will come to your rescue
I will save this life tonight
I will fall asleep here in your arms

" Kommer aldrig att lämna dig Sara, oroa dig inte om det "


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0