ca två veckor kvar i KSAB

Sitter hemma nu, har just vart hos läkaren gjorde en massa tester blandannat ett EKG- prov. Jag vill verkligen veta varför jag svimmar, är så trött på att svimma hela jävla tiden och sen så är det så jävla pinsamt! Men ja, var i skolan under förmiddagen bara och vad gjorde jag i skolan? Jo, juste.. INGENTING. Har ingen ork kvar i mig, helt seriöst. Men ja, det kändes så tomt i skolan utan Rebiik och Angi, ingen utav dom var där. Eftersom Rebiik och resten av dom som går på spets inklusive min bror, är i LONDON, yes! Så det var så tyst. Angi var inte heller i skolan hon hade "ont" i magen.. yeah right bitch! Haha! Men ja, vi satt och prata en del om vår bal och sådär. Jag är också väldigt trött, sov nästan ingenting inatt tack vara Rebiik och Dani, haha! Dom ba, vi ska vara uppe hela natten, det går ju bra om man dricker en massa cola som dom gjorde xD Haha! Sitter här vid datan och har på MTV, så jävla bra. Älskar MTV, seriöst så bäääst! Har även ont i huvudet och ska snart sätta mig vid andra datan och plugga med uppdraget som jag måste göra klart! Hur jag ska göra det är en till fråga.. Men ja, är så arg på Levent just nu, idioten gav mig SÄMSTA betyget för att jag inte lämnade in allt i tid, -.-

Tänk, bara några veckor kvar av skolan, ni vet inte hur jävla skönt det känns.. Gud alltså, såå skööönt! Aldrig med KSAB.. det finns vissa saker jag kommer sakna med fan inte lärarna och inte vissa elever =D WIHU, ÄNTLIGEN! Haha, hur som helst är det sjukt mycket som måste bli klart innan dess, får mer ont i huvudet när jag tänker på det.. Men ja, vill ni veta en sak? Jo, livet verkar gå bra nu, det är så TOPPEN. Jag älskar ALLA mina vänner som stöttar mig och som finns där för just mig. TACKTACKTACK! Snart är det sommarlov och det betyder INGE MER PLUGG. Sen åker ju jag till Norrland med Mattis Pattis, vad vi ska göra.. vet jag inte. Men kul kommer det vara, datan ska med så klart så hoppas det funkar med internet osv där borta så jag kanske kan blogga lite då och då. Skulle vara skitnice om jag skulle kunna blogga därifrån. Hur som helst, jag är så glad! Gabriel ringde mig(inte han som några utav mina vänner känner, utan en annan) och vi kanske ska ses någon dag förfan vad nice det kommer bli.. har inte träffat honom på 93034år så det kommer blir skitnice om jag träffar honom. Gah, ser fram emot det som fan, sötis gabbe=)<3
Juste har jag sagt att jag verkligen tror på stjärntecken, alltså allt som står om dom osv? Tror inte jag har gjort det, jag själv är Vågen och allt som står där, stämmer typ in och det är lite läskigt men fan vad jag tror på det, kanske lite löjligt men jag vet inte. Skriver in något efter det här inlägget något om just Vågen. Det är inte bara jag som tror på sånt, utan många i min släkt tror på sånt, min mamma gör det och det kanske där jag har fått det ifrån? Ta och läs lite, för på min stämmer det in.. kan ta in lite från allas stjärntecken. Aja..

Lägger lite bilder på tjejerna här, så se och njut och hoppas ni får en lika bra dag som jag, PUSS!


Kommentarer
Postat av: Angelina

haha där e jag på bild ;)

2008-05-20 @ 22:51:07
Postat av: michelle

du är precis som mig, jag tror också på de dära.

2008-05-21 @ 07:43:00
Postat av: VELASQ.

haha, ja..angi u n me =)

michelle, haha.. men det stämmer in så mycket ju!=O

2008-05-21 @ 07:51:59
URL: http://velasquezsara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0