back from gamleby

Gamleby för sista gången för niornas del, kändes soligt men ändå skönt som fan. Tre hel sköna dagar förfan. Umgicks med brudarna och garbbarna HELA TIDEN. Första kvällen kom vi lite senare än vad vi borde gjort men vi kom fram, vi åt och hade det mysigt på kvällen, eftersom lärarna är SÅÅ SMARTA lägger de alla tjejerna brevid varandra på NEDERVÅNGINGEN(!)så klart vi springer till varandra och sådär, men ändå.. första kvällen var Freja hos oss och sov, tydligen fick hon ingen sömn, men inte jag heller, sen andra dagen var det bara att börja med syslöjden som för första gången gick bra, vi hader rast med bullar och jucie och sen var det bara att börja jobba igen och efter det var det härlig lunch och lite sådär, hur som helst efter det går man ner för att äta lite glass och annat gott. Man slutar vid fyra så då går man upp och äter middag och sen kan man göra vad man vill, nästan. Hur som helst, så sjöng vi singstar det var trevligt som fan, ska inte klaga. Den natten sov vi gott som fan, vi SOV! Iallafall nästa morgon(tisdag)så hade vi slöjd hade lite kvar att göra men blev klar under förmiddagen med allt, efterarbetet också! Ett stort plus för det! Så efter lunch gick jag och bytte om till andra kläder eftersom det var så sjukt varmt! Men ja, vi gick ner till slöjden för Mattis var inte klar än, så hon var tvungen att göra klart det, men ändå sen så hade Mohammed på sig den, det såg så vackert ut, hahaha! Sen gick vi ner till vattnet och tog finfina bilder ska jag säga er, haha! Freja borde få betalt men IAF. Haha, sen så gick vi in på rummen lite och sådär, det skulle vara disco där nere så Freja och jag gick ner, sen efter en stund gick vi ut igen till fotbollsplanen, haha! För fan vad det var kul! Har inte skrattat så mycket på länge ska jag säga er, vår MVG teater om, ja.. Mattis och Freja vet! HAHHAHHAHA! Skrattar när jag tänker på det. Men iallafall, där tog vi också en massa bilder och sådär sen så gick ni ner för att dansa, sjukt kul var det. Men iaf, sen gick vi alla upp för dom skulle stänga där nere, så ja.. vi var där uppe och hade ute fest, haha... det var kul det också.. alla ba hoppa runt och allt =) KSABBARNEN ÄR BÄST ALLTSÅ! Ändå, sen så skulle alla gå in på rummen förutom niorna, vi gick tillbaka ner för att umgås, vår sista kväll i gby liksom. Vi lekte och hade en massa skoj, det var verkligen skit kul! Vi tog lite gruppbilder som blev finfina! Senare mådde inte Mohammed bra så han var tvungen att åka in på sjukhus, rätt så trist ju. Men Mattis, Chris och jag gick tillbaka upp.. En massa stjärnor på himmlen så fint! Iaf, vi alla tjejer skulle sova tillsammas inne hos Anna,Isabelle och Monica. 10 st, det fick vi också men det blev inte så iallafall... Rebiik och Angi smög in i rummet och sådär, men ändå.. Mattis, Angi och jag sov i Mattis och Frejas rum, Freja, Happy, Yagge och Rebiik som vi Happy, Yagge och Mitt rum och sen så sov Anna, Isabelle och Monica i sitt rum, men det var kul ändå =) Sen sista dagen hade vi HKK, jag kom i en MVG GRUPP, som är perfekt eftersom jag behöver mvg. hahah... Alex, Mohammed, Christian och jag vi gjorde Chiliräkor med grönskaksris, och sen gjorde vi amerikanska pannkakor, men choklad sås, förfan vad gott det var! Sen var det bara att gå upp och vänta på att dom skulle släppa in oss på bussen. Gjorde även ett svårt beslut, men jag gjorde jag var tvungen att göra och jag kände mig rätt så ledsen hela vägen hem till Stockholm, för det var något som betydde mycket för mig, väldigt mycket. Men ja, det var bra att jag gjorde det. Och att vi pratade om det, kändes skönt som fan, det är lungt nu, hoppas jag. Ändå när jag kom hem var det så skönt.. Mitt rum, Min säng, MIn data, MITT! Åh, det var så skönt. Firade valborg med dom vanliga, och det blev en lyckad kväll speciellt i slutet då vi träffa Mychelle och Therese, KUL SOM FAN! Men ja, hoppas ni hade det bra här i Stockholm jag hade det skit bra!
image83image85

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0