äntligen helg

Ja, vad ska jag börja med? Igår gick jag inte tillbaka till skolan igen eftersom jag inte orkade, mamma sjukanmälde mig helt. Jag var HEL SLUT, jag blev nästan lite rädd för jag har inte vart så här trött på skit länge! Så ja, men efter det blev jag utskickad hemifrån för Daniel skulle ha Besök. HOOOST! Men Ja! Pratade lite till i telefon och sen träffade jag Mattis och Mohammed. Mattis hade cykel med sig så vi gick hem till henne. Vi stannade och satte oss på bänkar och pratade om NÄSTAN allt. Haha! Sen när vi väl var i brd centrum så köpte Mohammed pizza och så gick vi hem till Mattis och åt. Sen satt vi bara där och latade oss. Idag då? Idag var jag i skolan, det var så skönt att sova ut! Men ja, idag pluggade jag(!) med kursen, uppdraget. Är fan nöjd att jag började plugga, jag pluggar liksom ALDRIG. Men Iaf, vi slutade tidigt eftersom det är Fredag. Gick hem efter en stund och satt här ett litet tag och sen tog jag bussen mot Mattis. Väl hos Mattis somnade jag typ. Efter det gick vi ut en stund och satte oss i solen och bara satt och hade det skönt, jag somnade :$ Men ja, sen gick vi in och typ gjorde ingenting, sen så blev vi hungiga och gick ner till centrum där vi köpte lite mat. Där nere träffade jag även Antonio, alltid trevligt! Men ja, sen satt jag hos Mattis och typ sov och tittade på The Hills, det är så grymt bra! OCH MATTIS! JAG ÄR INTE SOM FUCKING HIDIE! OKEJ?! LÄGG NER SKITEN! OCH DU VET VEM ÄR INTE SOM SPENCER!! 

Nu sitter jag här hemma och gör typ ingeting, ska igentligen till mormor nu men jag orkar inte, ska nog gå om en stund. Ingen är där så jag kommer vara ensam ett tag tills alla kommer =) Men ja... Helg nu! Stek helg ju! Blir skit bra väder och allt, åååh är så glad =) Ska försöka åka till Grönan någon gång i helg, när vet jag dock inte. Men jag hittar någon dag=) Imorgon kanske jag ska till Gamla stan och titta på lokal, inte bara jag utan med tjejerna, lokalen till balen. Hoppas det blir bra. Och sen på Söndag ska jag grilla med lite trevligt folk i Sollentuna och sådär. SÅ NICE! Men ja!

Just nu är jag så förvirrad, att det bara inte går. Gud, vet vad som kommer hända inte vi. För fan jag hatar det här att inte veta vad som ska hända. Jag vet att jag inte orkar hoppas, för när jag gör det går det inte bra. Det är så jobbigt, den här situationen. Men ja, det är väl bra så länge vi snackar.

Haha, roligaste saken hände på bussen påväg hem från Mattis. Satt helt ensam på bussen sen kommer det två skiiiit fina killar, haha.. dom sätter sig brevid mig i bussen och dom prata spanska, sen frågade dom mig om jag visste något roligt ställe här i sthlm, eller dom frågade om det fanns något roligt att göra och då frågade jag om dom visste vad grönan  var? Dom tittade typ snett på mig och sa att dom inte visste, sen sa jag att det typ finns bergochdalbanor och sånt skit där, då sa dom.. Shit! Dit måste vi åka, fett kul! Jag ba garva och sådär sen så sa den ena killen, men om vi ska dit måste ju någon berätta hur man åker och sådär, kan vi inte få ditt nummer? Jag nickade och gav dom mitt nummer, vi gick av vid samma busshållplats och dom sa: Vi ringer dig någon gång.. Sen gick dom. Haha, det var skit kul för dom kunde inte svenska och så typ prata dom spanska och engelska med mig :P hahaha!

Aja, ska till mormor nu! Ha det bra, pusspuss.. nås via telefonen =)


Kommentarer
Postat av: Mattis

:O du glömde ju säga att du åt pappas special! :O xD

+ jag säger inte att du är som hiedi, jag säger att han är som spencer...

2008-05-20 @ 20:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0