jag vill inte bry mig men det är svårt.

Ja, rubriken säger allt.
jag sa saker som jag aldrig sagt till någon i hela mitt liv förut. du också, tror jag. jag vet inte vad som hände.. det bara blev så här. du vet att jag älskar dig vad som än händer.. jag kan inte ändra på mig eller välja mellan dig och mina närmaste vänner, det kan jag inte. jag vet inte vad jag ska göra.. men du har ju redan bestämt dig.. känns bara så konstigt att det är så här efter allt som har hänt mellan oss och sådär. men ja, vad ska jag säga.. det klart jag ville ju att det skulle hålla men nu är det som det är.. jag älskar dig patrik issa vad som än händer även om det kommer vara så som det var idag i hela våra liv så ja.. <3

Kommentarer
Postat av: anna

finns här för dig hjärtat!

2008-03-15 @ 19:12:00
URL: http://annakihlberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0