detta suger.

Nu har vi det där med tiden igen, ingen tid. All tid går till att umgås och att plugga. Vardagarna går jag till skolan, fast jag inte orkar och kommer två timmar senare ibland men sånt är livet eller nått, sen på helgerna försöker jag umgås så mycket som det bara går. Den här helgen var skitkul!

I lördags var jag först hos Mattis med Alex och hon skulle färga håret blont.. men ja, det blev som det blev typ 29842304 färger haha! Men det såg bra ut faktist. Sen åkte vi till Hallunda där vi gick vidare till Patrik, när jag ringde honom och fråga vart han var sa han "Jag måste berätta en sak" sen la han på. Jag blev orolig och allt, när jag möter han på vägen med Matiis och Alex säger han att Mohammed har svimmat och att ambulansen är hos Suraj.. Jag typ halvspringer till Suraj och går in och ser Mohammed där... sen från Suraj gick vi till Patrik där vi titta på lite tv och lite mer=)  Sen kom min pap och hämtade oss från Patrik.. Han hämtade Alex, Matiis, Mohammed och mig.. det var nog en rolig bilresa haha, iaf.. vi kom till mig och alla var jätte hungrig och mam sa att hon skulle göra nått att äta.. Mattis och jag gick ner för att handla lite medans killarna satt kvar hemma hos mig. Iaf, sen kom vi hem mam gjorde mat och sen titta vi på film, en skiiiiiiiit film alltså, seriöst så jävla dålig minns inte ens vad den heter . Iaf, det sluta med att vi stängde av skit filmen och tittade på Forest Gump, den var typ jätte bra men iaf, killarna gick vid 02:00 och Mattis sov över, niiiiiiiice liksom vi somna runt 04:00.

På söndag vaknade vi 08:00 jag duscha sen gick vi till Alex käka frukost sen åkte vi till Bredäng där min älskade rebiik skulle tävla i SM, friidrott.. det slutade med att hon gjorde personligt rekord på 5.19=) men också en 6plats på bäst i Sverige i längdhopp! Yeah Rebiik är bäst. Iaf, innan det var jag hemma hos Natalia också det var skit nice det också, umgicks med Gerorge och Antonio lite, skit kul..verkligen! =)=)=) Iaf, vi gick mot Rebiik och vi typ sov sen åkte vi vidare till Alex och åt igen, sen gick jag hem och typ sooooooooov! Skit skööööön helg!

Iaf, skolan hur är det.. mycket plugg och massa skit. En sak jag inte orkar med är allt jävla bråk... hora dit, hora hit. Seriöst skaffa liv ni som säger hora ÄRLIGT!? Iaf, skönt att slippa människor som försvinner snart, sköööööööööönt! Iaf, alla vänner är det samma. Och så har jag världens bästa Patrik här också=) Hihi..


Ska nog sluta skirva och skaffa mig ett liv... inte vid datan typ plugga haha och förlåt för ett långt inlägg om ingenting men ja, synd att du har läst allt det här och inte fått reda på ett skit, aja .. ha de nice ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0